نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
۰ |
۰
ما تیم ثروتمندی نیستیم/ از تیم زنان مدافع می‌آوریم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو سرمربی رم از اینکه تیمش برد مقابل میلان را با تساوی عوض کرد غمگین بود اما به شاگردانش افتخار کرد.

در هفته سی و دوم مسابقات سری A تیم‌های رم و میلان به مصاف هم رفتند که این تقابل با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تامی آبراهام در دقیقه ۳+۹۰ برای رم گلزنی کرد و جالوروسی در مسیر کسب سه امتیاز مهم بود که ۴ دقیقه پس از این گل الکسیس سائلماکرس برای روسونری گل زد و حساب کار را به تساوی کشاند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از این تساوی گفت بیشتر از اینکه به دلیل عدم کسب ۳ امتیاز غمگین باشد به عملکرد بازیکنانش افتخار می‌کند.

او بعد از بازی گفت: «اگر ما فقط در مورد عملکرد صحبت کنیم، می‌گویم نتیجه برای ما ناعادلانه است. فقط ما، فقط ما، با همه چیزهایی که به عنوان یک تیم ساخته‌ایم، فقط ما می‌توانیم همانطور که با تمام مشکلاتی که در آن هستیم، برابر میلان بازی کنیم. ما تیم ثروتمندی نیستیم، تیم بزرگی نداریم، هر بار که بازیکنی را از دست می‌دهیم مشکل بزرگی داریم و امروز چندین نفر را از دست دادیم. علیرغم همه این مشکلات، رقابت با میلان برای رسیدن به رده چهارم باورنکردنی است، فقط ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. مشخص است که غمگینم چون سه امتیاز در دست‌مان بود، اما بیشتر از اینکه ناراحت باشم، به تیمم افتخار می‌کنم.»

او در مورد محدودیتهایی که در انتخاب مربی دارد نیز حرف زد: «مربیانی هستند که مطابق خواسته‌هایشان بازی می‌کنند. آن‌ها می توانند سیستم را انتخاب می‌کنند، بازیکنان را انتخاب می‌کنند، کسانی را انتخاب کنند که می‌توانند عملکرد متفاوتی در تیم داشته باشند. ما باید بازی به بازی با آنچه در اختیار داریم یک تیم بسازیم. به همین دلیل است که من دوست ندارم زیاد در مورد تاکتیک صحبت کنم. ترجیح می‌دهم بگویم این بچه‌ها فوق‌العاده هستند که ما هنوز در این موقعیت هستیم و تا پایان فصل تمام تلاشمان را می‌کنیم. تیم زنان رم به تازگی اسکودتو را برده، آن‌ها یک مدافع میانی بسیار خوبی دارند که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، شاید او بتواند برای ما بازی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی