نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۱
پاسخ جهانبخش به رفتار جنجالی مورینیو و بازیکنان رم/ شرایط بازی دیوانه‌کننده بود اما...
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رم، موفق به ارائه عملکرد دلچسبی نشد.

دیدار رم و فاینورد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برتری ۴-۱ رم خاتمه یافت تا شاگردان مورینیو در مجموع با برد ۴-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شوند. آرنه اسلات سرمربی فاینورد قبل از بازی رفت گفته بود که سبک مورینیو را دوست ندارد و به همین دلیل بازی تیم هایی چون ناپولی و منچسترسیتی را دنبال می کند. مورینیو بعد از بازی برگشت هنگام عبور از تونل ورزشگاه به سمت رختکن، گفتگوی کنایه آمیزی با سرمربی تیم هلندی داشت و چند بار با صدای بلند، کلمه "احترام" را به زبان آورد.

رفتار مورینیو و بازیکنان رم مورد انتقاد علیرضا جهانبخش قرار گرفته است. به نقل از «رم پرس»، وینگر ایرانی فاینورد گفت: یکی از بزرگترین ناامیدی‌ها برای ما، واکنش آنها پس از بازی بود. به خصوص واکنش بازیکنان و آنچه که به مربی ما گفتند. همه این رفتارها بدون دلیل و بی مورد بود. حتی به نظرم کارهایی که مورینیو انجام داد، غیرضروری و اضافه بود. مربی ما قبل از بازی هیچ حرف توهین آمیزی نزده بود. سرمربی ما در نشست خبری پیش از بازی حرفه ای بود. او در حین و بعد از مسابقه نیز حرفه ای بود.

در طول بازی سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. آنها هم سعی کردند به داور فشار بیاورند. فکر می کنم داور هر برخورد مشکوکی را به نفع رم سوت زد. شرایط دیوانه کننده بود اما به عنوان یک بازیکن، کار زیادی از دست شما برنمی آید. سعی کردیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. متأسفانه ما بازی را واگذار کردیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی