نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
۱۱ |
۰
توصیه مهم کریم باقری به پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از زیباترین گل‌های تاریخ دربی را کریم باقری با شوتی از راه دور به وحید طالب‌لو گلر استقلال زده است.

بدون تردید یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به دروازه حریف است اما در فوتبال پایه کشورمان به این موضوع کمتر توجه می‌شود و نتیجه آن، بازیکنانی هستند که توان پایینی در شوت زنی دارند. حداقل اینکه بازیکنان امروز برخلاف نسل گذشته فوتبال ایران کمتر شهامت شوتزنی داشته یا اینکه از چنین مهارتی برخوردارند.

تیم یحیی گل محمدی با وجود کیفیت تاکتیکی بالایی که دارد از فقدان بازیکنان شوت زن رنج می‌برد. دقت شوت پرسپولیسی‌ها نیز همچون دیگر تیم‌های ایرانی بالا نیست اما در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسد آن‌ها تمرینات ویژه ای برای ارتقای این مهارت داشته اند.

این تمرینات با کمک کریم باقری یکی از بهترین شوتزن‌های تاریخ فوتبال ایران و آسیا برگزار شده است. نتیجه این تمرینات شناسایی استعدادهای سینا اسدبیگی هافبک شوتزن فصل اخیر سرخپوشان تهرانی است.

در تمرینات هر روز تیم پرسپولیس بخش جداگانه ای برای شوت زنی وجود دارد و این بخش، بیش از قبل مورد توجه کادرفنی و بازیکنان قرار می‌گیرد و حضور کریم باقری به عنوان یکی از شوت زن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا، بدون شک بازدهی این تمرینات را بالا و بالاتر می‌برد.

درآخرین تمرین پرسپولیس نیز کریم باقری با انگیزه بالایی کار کرده و کنار شاگردان یحیی گل محمدی به تمرین پرداخت.

نکته جالب اما توصیه کریم باقری به بازیکنان پرسپولیس در فاصله 24 ساعت به دربی بود: «به سمت دروازه استقلال شوت بزنید و از گل نشدن آن نترسید!»

آقا کریم که خودش تجربه گلزنی از راه دور را به استقلال دارد از بازیکنان پرسپولیس خواست در دربی شوت بزنند و ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    آخه رئیس شوت زنی مثل خودت دیگه نمیاد هر چند شوت های شما شوت نبود بیشتر مثل آرپیجی زن بود
  • اصغر IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    گزارشگر هم بعد از گلزنی به جای اینکه بگوید گل.گل.گل.گل.گل.گل بگوید پول.پول.پول.پول.پول.پول عجب پولی.چه دیدنی است این پول!! آن هم پول ملتی که خیلی از مردان هفتاد و هشتاد ساله آن با چرخ دستی در به در دنبال لقمه ای نان می گردند
  • فقط استقلال IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    این دربی میزبانش پرسپولیسه گزارشگرشم پرسپولیسیه خبرورزشیم که سینه چاک پرسپولیس و دشمن استقلاله تا میتونی تئاتر بزن که سنگ‌تموم گذاشتی فقط کاش ادای بیطرفی در نمی آوردید استقلال و حذف کنید از قسمت اخبارتون فقط به تیم محبوبتون۳بپردازید استقلال نیازی به شماها بخدا نداره همه جوره به گرد استقلال نمی رسید پیروزی لنگ همین بس که حاضر نشدید لز تاریخچه اش چیزی بگید ولی با افتخار ما از دوچرخه سواران میگیم از تاج و استقلال که همش یک باشگاه پرطرفدارترین بهترین بیشترین امتیاز ادوار لیگ قهرمان دو دوره آسیا لیگ حذفی خدا که استقلالیه واسه ما کافیه چون آسمونش و آبی آفرید تو ادبیات آبی رنگ هست که همه چیز وابسته به اون هست به امید نابودی دشمنان استقلال
  • محمدپیله ورقرمزته IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    شوت آقاکریم باقری تودربی که فرهاد مجیدی هم بودازفاصله۴۰متری برق ازچشمان آبکیهاازپیشکسوتاشون بگیر تابالاخواهاشون پرونددیگه مادرنمیزاد۱ همچین بازیکن شوت زنی هِی یاروچی زدی پول پول پول...یعنی که چی از فاصله۴۰ متری گذاشت کنج دروازتون همه آبکیهایادشونه ومثل روزبراشون روشن قهرمانی آسیاتونم میان۳تیم درجه چندمه اونم بازورمیزبانی داوری که تازه۱تیمشم انصراف داده حالااگه تونستین فینال که هیچ مال این صحبتانیستین فقط تونستین تانیمه نهایی بیاین بالاماعلاقمندان به ارتش سرخ۱۰ستاره بهتون میدیم
    • ناصر حجازی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      خیلی صحبت میکنی میگم محمود فکری بیاد دوباره
  • مهدی نوروزی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    اگه توپ به حردانی نمیخورد استقلال گل نمیخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی