نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
باشگاه سابق رونالدو پیشنهاد داد/ CR7 با ترک عربستان به اروپا برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو که به تازگی جنجال‌آفرین بوده مایل به ترک عربستان است و پیشنهادی از سوی اسپورتینگ لیسبون هم دریافت کرده است.

گفته می‌شود باشگاه سابق کریستیانو رونالدو، اسپورتینگ لیسبون، پیشنهادی برای جذب مجدد این بازیکن ۳۸ ساله ارائه کرده است. این خبر پس از جنجال اخیر که منجر به درخواست مردم برای اخراج رونالدو از عربستان سعودی شد، شنیده می‌شود.

رونالدو در بازی روز سه‌شنبه حرکتی غیراخلاقی در مقابل هواداران الهلال انجام داد. هواداران رونالدو را هو می‌کردند و تیم النصر در نهایت با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. هواداران برای تحریک بیشتر او نام لیونل مسی را فریاد می‌زدند و رونالدو هنگام خروج از زمین رو به آنها کرد و حرکت ناشایستی انجام داد. از آن زمان تاکنون درخواست‌های زیادی برای اخراج این اسطوره فوتبال مطرح شده است، و یک وکیل برجسته حتی قول داده که دادخواستی را به مقامات ارائه کند. و حالا نشریه «ال‌ناسیونال» گزارش داده که فوق ستاره پرتغالی از حضور در النصر ناراضی است و مایل به انتقال به جایی دیگر است.

گفته می‌شود که باشگاه اسپورتینگ پیشنهادی برای بازگشت او ارائه کرده است. رونالدو در سال ۱۹۹۷ به آکادمی جوانان اسپورتینگ پیوست و پیش از رفتن به منچستریونایتد در آگوست ۲۰۰۳، ۳۱ بازی برای تیم بزرگسالان این باشگاه انجام داد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Radin IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    به نظر من باید لره
  • مسی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    حیف عربستان عزیز است که این همه هزینه این کنه باید جاش نیون بسازه ساحل هایش را زیبا و آباد کنه
  • فن FR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    همین که از اسم رونالدو همه ویو میگیرن بسه براش بعد 38 سالگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی