نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گولسیانی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع گرجستانی پرسپولیس توانست به عنوان بهترین گلزن سرخ‌پوشان پایتخت لیگ بیست‌ودوم هم‌تراز با «یورگن لوکادیا» شود.

یورگن لوکادیا که این روزها با حضور در فوتبال چین خبرساز شده و مدیران باشگاه پرسپولیس با طرح دعوای حقوقی علیه مهاجم هلندی سابق تیم‌شان به دنبال محروم کردن لوکادیا و دریافت غرامت هستند، تا پیش از آنکه هفته بیست‌وششم لیگ برتر آغاز شود، در قامت بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم نامش مطرح بود؛ آن‌هم در حالی‌که آخرین بازی لوکادیا در پرسپولیس آبان‌ماه سال گذشته و در هفته یازدهم برگزار شد اما با وجود گذشت ۱۴ مسابقه در لیگ برتر، رکورد لوکادیا برای ستارگان پرسپولیس دور از دسترس بود.

گیورگی گولسیانی مدافع باتجربه پرسپولیس شب گذشته ستاره تیمش در کرمان بود و توانست به واسطه مهارت بالایی که در نواختن ضربات پنالتی دارد، دروازه نارنجی‌پوشان را فرو بریزد. گولسیانی که در فصل جاری جام حذفی نامش به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس مطرح است، در لیگ بیست‌ودوم هم به دنبال آن بود تا بتوانند با درخشش مقابل مس کرمان به رکورد یورگن لوکادیا برسد که مدافع بلندقامت سرخ‌پوشان پایتخت به خواسته خود رسید و موفق شد وارد کورس آقای گلی شود.

گولسیانی شب گذشته در شرایطی با دبل مقابل مس کرمان به ششمین گل فصل خود رسید و مشترک با یورگن لوکادیا و البته حامد شیری، محمدرضا آزادی، رضا شکاری، سجاد بازگیر و رامین رضاییان در جدول گلزنان در رتبه هفتم ایستاد که برای سومین‌بار در فصل جاری موفق به دبل گلزنی شد. مدافع گرجستانی پرسپولیس که روند گلزنی‌هایش در تیم جدید خود را در دربی دور رفت مقابل استقلال آغاز کرد و توانست برابر آبی‌پوشان پایتخت دبل کند، سابقه دبل گلزنی مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی را هم در فصل جاری دارد و شب گذشته هم ۲ بار موفق شد دروازه مس کرمان را باز کند.

مدافع ۳۱ ساله پرسپولیس که جمعاً در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) ۹ گل به‌ثمر رسانده، ۲ گل دیگر خود در لیگ بیست‌ودوم را وارد دروازه تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران کرده است و در جام حذفی هم سابقه گلزنی به تیم ون‌پارس اصفهان را هم دارد تا فصلی رویایی را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بگذراند و در قامت یکی از گلزن‌ترین مدافعان فصل خود را نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: واکنش جنجالی ستاره پرسپولیس به اقدام لیزراندازها/ خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طاها IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بهترین ومحبوب ترین وبی حاشیه ترین بازیکن پرسپولیس
  • دین محمد DE ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    گولسیانی یک دفاع خوب و گل زن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی