نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بیانیه جدید مس کرمان علیه داور دیدار پرسپولیس/ ۳ تصمیم داوری شائبه انگیز بود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه مس کرمان به داوری دیدار با پرسپولیس اعتراض کرد.

باشگاه مس کرمان در اعتراض به داوری دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس، اعلام کرد:

" در حالی که مس کرمان هفته گذشته با تصمیمات اشتباه داوران و پنالتی بحث برانگیز مغلوب نفت آبادان شد، در بازی این هفته خود نیز با دو پنالتی بحث برانگیز و به تبع آن اشتباه داور در عدم تکرار آن ها با نتیجه ۳بر ۱ مغلوب پرسپولیس شد.

انتظار می رفت قضاوت بازی مس کرمان و پرسپولیس کمترین اشتباه و صحنه شائبه انگیز را داشته باشد اما داور مسابقه در چندین صحنه متوالی به ضرر مس کرمان دچار اشتباه اثرگذار شد که برخی کارشناسان داوری بر اشتباه بودن تصمیم داور به ضرر مس کرمان اذعان کردند.

صحنه بحث برانگیز اول به ضرر مس کرمان در زمان گل اول این تیم ثبت شد که بازیکن پرسپولیس در تصاویر ثبت شده به وضوح در زمان دریافت پاس گل در آفساید قرار دارد که داور مسابقه از اعلام آن اجتناب کرد.

در حالی که در صحنه پنالتی اول پرسپولیس، برخورد دروازه‌بان مس کرمان با بازیکن این تیم در تصاویر مشخص نیست اما ضربه پنالتی این تیم در حالی تبدیل به گل شد که بازیکنان پرسپولیس قبل از ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند و داور بازی می بایست دستور تکرار این ضربه را می داد که این موضوع نیز محقق نشد!

و در صحنه پنالتی دوم تیم پرسپولیس نیز، حرکت توپ در تصاویر مشخص می کند که مدافع مس کرمان قبل از برخورد با بازیکن پرسپولیس به توپ ضربه زده است که بازهم داور این برخورد را در یک تصمیم بحث برانگیز بر علیه مس کرمان اعلام پنالتی کرد که در ادامه این ضربه نیز در حالی تبدیل به گل شد که بازهم بازیکنان پرسپولیس قبل از زدن ضربه در محوطه جریمه حضور داشتند و بازهم داوران دستور تکرار ضربه را ندادند!

در حالی که اشتباهات داوری در این دو بازی مهم مس کرمان در لیگ برتر به راحتی بر علیه این تیم رخ می دهد، مشخص نیست که دلیل تداوم این موضوع چه می باشد و آیا قرار است در بازی های آینده بازهم مس کرمان از ناحیه تصمیمات و اشتباهات داوری متضرر گردد؟!

هفته های آخر لیگ برتر به هیچ عنوان جای این اشتباهات نمی باشد و نکته عجیب اینکه این اشتباهات توسط داورانی رخ می دهد که جزو داوران مطرح لیگ برتر نیز می باشند و این موضوع نگرانی را بابت قضاوت های پیش رو بیشتر می کند.

مداومت این اشتباهات بر علیه مس کرمان آن هم در هفته های پایانی لیگ برتر و در حالی که مس کرمان برای بقا ضمن رقابت با تیم های نزدیک خود، به نوعی با چینش بازی هایش با مدعیان قهرمانی نیز بازی می کند، فقط شائبه و علامت سوال را در اذهان بیشتر می کند و هیچ چیز بدتر از ادامه این اشتباهات و تصمیمات بحث برانگیز در بازی های پیش رو به صورت علنی بر علیه مس کرمان نیست."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    قرار نیست مس کرمان از تصمیمات داور آسیب ببینه بلکه هدف مهندسان لیگ، قهرمان کردن تیم پرسپولیس حکومتیه. گل آفساید شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت ته جدولب رو نمی گیرن تا شیخ گل بزنه و 2 امتیاز اونجا بهشون بدن. پنالتی بیرون محوطه جریمه در مقابل مس رفسنجان رو داخل حساب می کنن و پنالتی می گیرن و باز 2 امتیاز مهندسی شده. این بازی هم با این وقابع 2 امتیاز تقدیم پرسپولیس حکومتی کردن. فقط برای این 3 بازی 6 امتیاز. حتی به سپاهان هم رحم نمی کنن و پنالتی های این تیم مقابل تراکتور گرفته نمی شه تا از کورس جا بمونه. 11 امتیاز استقلال هم از اول فصل ازش گرفته شد. استقلال الان باید با یک بازی کمتر و با 63 امتیاز در صد جدول بود و پرسپولیس حکومتی با 48 امتیاز و در فاصله 15 امتیازی با صدر قرار داشت و مثلا اگه امشب استقلال برنده بشه اون فاصله باید 18 امتیازی می شد. فاصله 15 تا 18 امتیازی رو با مهندسی نتایج کار کردن که حتی پرسپولیس با 2 امتیاز بالاتر از استقلال قرار بگیره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      ریو برنامه ریزی و مهندسی کردن که در دربی بدون بازیکن دو اخظاره و با ترکب کامل باشن و امتیازاتشون تقریبا نزدیک استقلال باشه. اما اگر این اختلاف 15 تا 18 امتیازی بود اگه استقلال دربی رو هم می باخت باز هم 12 تا 15 امتیاز جلوتر بود و استقلال اصلا در دربی تحت فشار نبود. غیر از این ها چقدر توی این چن هفته فشار روی باشگاه استقلال و بازیکنان استقلال آوردن و چقدر حاشیه برای استقلال درست کردن و مهمترینش هم حذف استقلال از آسیا بود که قشنگ روحیه بازیکنان رو از بین بردن. همه کار برای فشار به استقلال انجام دادن تا امسال نتونه قهرمان بشه.
    • محسن IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      ۱۸ امتیاز خخخ باشه عموی تو درست میگی اما بسوز
    • فریبرز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      سلام کسی که از خودش اسم نداره و به مسخره از چیز سرورش بالا میره حتی از خودش حیثیت نداره ضمنا شما برو دنبال حیثیت و تبانی ساکت خان الهامی که چند تا بازیکن اصلیش رو نیمکت نشین کرد. سرورتون چیزخور لازم نداره
  • کمیته سرخ IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    وقتی مهدی تاج که در زمان بابا مسعود کارهای او در فوتبال را عملیاتی میکرد با بازگشت شکوهمندانه خود بعد از آن ماجراهای فدراسیون و ویلموتس به فدراسیون بازگشت کاملا مشخص بود مافیای سرخ چه سوداهایی در سر دارد ضمنا جا داره که یکبار دیگه از شرافت آقا یحیی و پرسپولیس تقدیر بشه !!!!!ا
  • 636 IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اون از خطای پشت محوطه که پنالتی میگیرند این از گل آفساید وپنالتی های مشکوک تیم وقتی وزیر ورییس فدراسیونو داره همینه
  • مس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    حق باتیم مس هست اگربازیکنان پرسپولیس توپهایشان راگل میکردند مس اندازه25هفته گذشته گل میخورد انوقت باشگاه و بازیکنانشان اینهمه وراجی نمیکردند بهشان پیشنهادمیکنم مدیران وبازیکنان و مربیانشان یک باردیگه از بازی را تماشاکنند درپایان اگر رو داشتن به همدیگه نگاه کنند بیان بیانیه و وراجی کنند این بازی را میبایست بانتیجه دو رقمی میباختند الان دارندبه طرفداران ومردمان شهرشان ادرس انحرافی میدهند
    • سپاهان همیشه قهرمان IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      ادب مرد به ز دولت اوست فرهنگ پرسپولیس رو مشاهده کردیم گل با دست به گل گهر اعلام پنالتی و اخراج برای خطای بیرون از محوطه جریمه پایمال کردن پنالتی های سپاهان در بازی با تراکتور گل آفساید دیاباته به نفت خدا به استقلال کمک کنه تو دربی که حقش هر چه هست توسط داور ضایع نشه
  • استقلالی اصیل IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    پنالتی معیشتی گل کادویی. تیم حکومتی شاگرد تنبلی هست که به کادوهای داوران عادت کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی