نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
به جز همراه اول، اسپانسر جدید برای استقلال در راه است/ اطمینان سرپرست جدید آبی‌ها از تأمین بودجه بدهی باشگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته خبری در ارتباط با عزم جدی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای تهیه پول تا فرصت باقی مانده برای پرداخت بدهی طلبکاران خارجی استقلال اش منتشر شد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که از سوی اعضای هیئت مدیره به این عنوان منصوب شده از صبح امروز (پس از تعطیلات سه روزه پایانی هفته گذشته) اقدامات جدی خود برای تهیه پول جهت پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی را آغاز کرده است.

پیش از این گفته می شد شرکت همراه اول اسپانسر فعلی و فصل آینده استقلال یکی از گزینه‌های اصلی برای تامین بودجه باشگاه استقلال جهت پرداخت این بدهی است اما اخبار رسیده از طبقه پنجم باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که یک گزینه جدی دیگر هم برای کمک به این باشگاه مدنظر حجت کریمی است.

بانک شهر که پیش از این وام دیگری هم به باشگاه استقلال داده بود در این زمینه مورد نظر خود کریمی است تا در نشستی که با مدیران آن خواهد داشت مبلغ بدهی استقلال به استراماچونی را از این طریق تامین کند. ظاهراً کریمی با مدیران این بانک ارتباط خوبی دارد و دروی این موضوع اطمینان زیادی داشته است.

نزدیکان به حجت کریمی در این باره خبر می‌دهند وی در این ارتباط تا حد زیادی مطمئن است و به همکارانش در باشگاه گفته از بین همراه اول و بانک شهر قطعاً یکی از این دو را متقاعد خواهد کرد تا مبلغ مورد نیاز باشگاه استقلال را به صورت موقت در اختیار این مجموعه قرار بدهند تا ظرف مدت کوتاهی اصل پول را به شرکت همراه اول یا بانک شهر برگردانند.

پیش از این عنوان شده بود که با توجه به تعطیلات اروپا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده قرار است این مبلغ ظرف روزهای آینده تا جمعه بیست و نهم فروردین ماه تامین و پرداخت شود. غیر از استراماچونی پول پادوانی و سیداحمد موسوی دیگر شاکیان باشگاه استقلال نیز ظرف همین مدت پرداخت خواهد شد تا استقلال از خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رهایی پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    آقای کریمی اگر بتواند مشکل استقلال را حل کند علاوه برمحبوبیت بین هواداران نزد بازیکنان وکادر فنی محبوبیت پیدا می‌کند فقط باحساب وکتاب که بعدا دردسر ساز نباشد
  • ملابرادر IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چرا؟؟ خب بعضی‌ها الان خیلی ناراحت میشن!!!!
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اگر بانک شهر این کار را انجام دهد و پول بدهی استقلال را پرداخت کند ما هواداران پرسپولیس که در این بانک حساب داریم حساب خود را خواهیم بست بانک شهر چه حقی دارد که پول مردم را جهت یک تیم خاص به باد دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی