۲
سردار آزمون ستاره سابق رئال مادرید را به وجد آورد/ تغییر یک باره همه چیز برای ستاره ایرانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی بایرلورکوزن در مدت اخیر آمار جذابی از خود به جای گذاشته و می‌تواند خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم ژابی تحمیل کند.

زمستان سال گذشته سردار آزمون بعد از نزدیک به یک دهه حضور در لیگ روسیه از شرق اروپا راهی غرب اروپا شد تا با قراردادی ۵ و نیم سال لباس بایر لورکوزن را بر تن کند. سردار که شماره ۹ لورکوزنی‌ها را برتن دارد در سال اول حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

شرایط آزمون در بایرلورکوزن به قدری ناامیدکننده پیش رفته بود که این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی امسال بعد از یک سال حضور در فوتبال آلمان و بوندسلیگا در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت. این بازیکن درحالی با مارسی فرانسه به توافق رسیده بود که به گفته این مهاجم شماره خود را در این تیم نیز انتخاب کرد اما به یک باره همه چیز تغییر کرد تا این بازیکن در آلمان ماندنی شود.

بعد از این اتفاقات و پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا و با حضور ژابی آلونسو ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال اسپانیا بر روی نیمکت بایرلورکوزن، شرایط برای مهاجم ۲۸ ساله ایرانی متفاوت‌تر از گذشته شده است.

سردار در دو بازی اخیر بایرلورکوزن برابر اینتراخت فرانکفورت و شالکه درحالی که تنها ۴۴ دقیقه فرصت بازی را برای این تیم پیداکرده، در این مدت زمان کم، این بازیکن موفق به زدن دو گل برای تیم آلمانی خود شده است.

آزمون در ۱۰ بازی اخیر بایرلورکوزن در بوندسلیگا و لیگ اروپا در ۹ دیدار برای این تیم آلمانی به میدان رفته و در مجموع از ۸۱۰ دقیقه ممکن در بازی‌های بایرلورکوزن در ۴۲۷ دقیقه به میدان رفته است و در این مدت زمان موفق به زدن ۴ گل و ثبت یک پاس گل شده است. همچنین آزمون در ۷ بازی اخیر لورکوزن در بوندسلیگا در ۶ بازی فرصت حضور در زمین را داشته که هر ۴ گل اخیر خود برای این تیم را در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

با این آمار به نظر می‌رسد مهاجم ایرانی لورکوزن رفته رفته توانسته شرایط بازی در فوتبال آلمان را کسب کند و با این عملکرد باید منتظر درخشش این مهاجم ۲۸ ساله ایرانی در بوندسلیگا باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آیدا IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    انشاالله به فضل خدا به موفقیت ها و پیشرفت های تازه ای برسی
  • احمدی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    سردار خیلی دوستت دارم.باعث افتخار کشور مان هستی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی