واکنش تلخ سرمربی صدرنشین به از دست دادن برد طلایی؛ خوش‌شانس بودیم/ حریف استثنایی و فوق‌العاده است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا سرمربی آرسنال اعتراف کرد که تیمش با خوش شانسی یک امتیاز از آنفیلد گرفته است.

آرسنال در شبی که در نیمه نخست دو بار موفق به گلزنی در آنفیلد برابر لیورپول شده بود و در مسیر کسب پیروزی قرار داشت، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد و البته در دقایق پایانی تحت تاثیر درخشش حریف قرار داشت.

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، در پایان این دیدار اعتراف کرد لیورپول فرصت‌های خوبی را از دست داد: «مسابقه واقعا پرهیجانی بود. ما این بازی را خیلی خوب شروع کرده و موفق شدیم در نیمه اول گل اول و دوم خود را خیلی به ثمر برسانیم و این همان لحظه ای بود که دیگر باید کار حریف را تمام می‌کردیم. اما دروازه ما در همان نیمه نخست باز شد و ما قبل از اتمام نیمه اول به لیورپول امید بازگشت به جریان بازی را دادیم و آنها نیز به زدن گل بعدی باور داشتند. البته در نیمه دوم داستان بسیار متفاوتی در جریان بازی رقم خورد. ما همه توپ‌ها را در مناطق خطرناک زمین به بازیکنان حریف واگذار کردیم و اجازه خلق موقعیت‌های خطرناک و انتقال توپ سریع را به بازیکنان لیورپول دادیم. عملکرد دروازه بان ما آرون رمزدیل نیز نقش بزرگی در این نتیجه داشت و لیورپول یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.»

او در ادامه گفت: «ما از آن بی رحمی لازم برای کسب پیروزی لازم در این دیدار برخوردار نبودیم و احتمالا تساوی در این بازی یک نتیجه منصفانه است. وقتی به دستاوردهای لیورپول در این چند فصل نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد که یک تیم استثنایی و فوق العاده است و آنها سطح انتظارات را تا این حد بالا برده‌اند.»

در همین رابطه: توپچی‌ها باز هم در آنفیلد برنده نشدند/ لیورپول جان گرفت و نباخت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی