نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به هشدار تاج و نگرانی درباره یکی از طلبکاران/ تکلیف بدهی‌ها روشن شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس درخصوص مشکل برای دریافت مجوز نسبت به تعیین وضعیت طلبکاران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

انتشار اخباری درباره ایجاد مشکل برای پرسپولیس در موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای به دلیل عدم پرداخت مطالبات ارزی یکی از طلبکاران نگرانی‌هایی را برای هواداران ایجاد کرد. در این ارتباط چند نکته به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رسد؛ همان‌طور که بارها اعلام شد و افکار عمومی هم اشراف کامل به موضوع دارند؛ در موضوع دریافت صدور مجوز حرفه‌ای، بسیاری از موارد دخیل هستند که باید اقدام لازم درباره آن ها صورت بگیرد. موضوعات مالی، حقوقی، زیرساختی از جمله این موارد است.

فرایند بارگذاری و ارسال مدارک طبق جدول زمان‌بندی همچنان ادامه دارد و فرایند کار به پایان نرسیده است. باشگاه پرسپولیس، طبق جدول زمانبندی نسبت به انجام اقداماتی چون تسویه حساب یا توافق با طلبکاران و بارگذاری مدارک در حوزه‌های مختلف در زمان مقرر اقدام کرده است و این فرایند ادامه دارد.

باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.

اظهارنظر امروز آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در خصوص مطالبات رادوشویچ بوده است و پرونده جدیدی نمی‌باشد. باشگاه در مورد رادوشویچ که تعهد مالی سنگینی وجود داشت با وی توافق کرد. مدارک رسمی توافق و پرداخت در سررسید هم در سامانه کلَس بارگذاری شد و در پرداخت‌های آتی نیز این اقدام انجام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مقداد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    میگه مدارک توافق و واریز قسط اول در سامانه کلس بارگذاری شده و در پرداخت های آتی (یعنی قسط های بعدی) هم رسید بارگذاری میشه . خب مگه بحث مالی تا یازدهم فروردین مهلت نداشت ! الان چطوری میتونی دوباره رسید مالی قسط بعدی را بارگذاری کنی ؟!!!
  • مجتبی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    مدیریت باشگاه فکر کرده با نامه توافق رادو و رسید پرداخت یک قسط میتونه رضایت afc را بگیره درحالی که afc رسید پرداخت کامل را میخواد و حتی بارگذاری رسید پرداخت قسط های بعدی در زمان بندی توافق شده با طلبکار مشکل را حل نمی کنه . یعنی اصلا دیگه به رسید مالی پرداخت های آتی رسیدگی نمیشه چون بعد از تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ) بارگذاری شده
  • ماهان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    خب اقای درویش شما بگو وقتی مهلت ارسال مدارک مالی و بدهی ها تمام شده رسید پرداخت های آتی را چطوری میخوای بارگذاری کنی ؟؟؟؟ عزیز جان زین پس مدارک ارسالی مالی دیگه بررسی نمیشه و فقط مدارک مالکیتی ، ایمنی زمین تمرین و ورزشگاه ، ایفمارک تیم های پایه و... را باید بارگذاری کنی . مهلت تسویه کامل بدهی ها تموم شد رفت
  • نعیم IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    گاف مدیریت پرسپولیس »» فکر کردن توافق بر سر اقساطی شدن بدهی که تو فیفا کاربرد داره و جلو جریمه را میگیره ، جلو باطل شدن مجوز حرفه ای ای اف سی هم میتونه بگیره ...خخخ
  • لنگ حکومتی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    تیم لنگ سوگلی حکومتی چه نگرانی میتونه داشته باشه؟؟
    • ملابرادر IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      در واقع با خیال آسوده از این که تامین مالی هستند به آرامی و بی سروصدا کارها را به پیش میبرند. یک مشکل مالی و شرایط سخت هم میچسبانند بهش که مثلا بگویند ماهم خیلی شرایطمان سخت است.
  • اهل هرکجا به غیر از اینجا IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    تیم کیسه تا حالا دوبار پول استرا چونی رو آ تعددکرفته و مثل راهزنان هاپولی کردن، ده بار دیگه هم پول بگیرن باز هاپولی میشه
  • محسن IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    خاک برسررئیس فدراسیونی که خبرنداره روندکاربه چه صورته ومیادحرف مفت میزنه تاباعث نگرانی هواداران بشه
  • رضایاک IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    نگران نباشیدبرای لنگ عزیزدردانه اتفاقی نمیفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی