نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
رکوردشکنی سلطان پاس گل در لیگ برتر/ خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین دبروینه حالا در زمینه پاس گل مرزهای جدیدی را در لیگ برتر انگلیس جابه‌جا می‌کند.

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، سریع‌تر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر به رکورد ۱۰۰ پاس گل در این رقابت‌ها رسید. دی‌بروینه شنبه شب در جریان پیروزی ۴-۱ منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، به میدان رفت و پاس گل اول ارلینگ هالند را داد تا سریع‌تر از تمام بازیکنان لیگ برتر به رکورد ۱۰۰ پاس گل برسد.

ستاره بلژیکی پس از این مسابقه گفت: «این آمار را قبل از بازی دیدم. بسیاری از افراد در فضای مجازی در مورد آن صحبت می‌کردند و این چیزی است که واقعا نمی‌توانید از دست بدهید. من سعی کردم تا جایی که ممکن است، موقعیت بسازم. می‌توانستم دو یا سه پاس گل دیگر دیگر هم بدهم اما این اتفاق رخ نداد. در هر صورت اگر سایر بازیکنان گل بزنند، برای من هم پاس گل ثبت خواهد شد.»

او در مورد اینکه سریع‌تر از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی، به این رکورد دست یافته است، گفت: «سسک بازیکنی باورنکردنی است و من خودم را با دیگران مقایسه نمی‌کنم. فقط سعی می‌کنم بهترین کار ممکن را انجام بدهم. مردم در مورد سریع‌ترین رکورد صحبت خواهند کرد، در صورتی که همه چیز متفاوت است و ما در پست‌ها و تیم‌های مختلف بازی می‌کنیم و گل‌های زیادی هم می‌زنیم!»

دی‌بروینه در مورد هماهنگی خود با ارلینگ هالند هم صحبت کرد و گفت: «او گل‌های زیادی می‌زند و این دیوانه‌کننده است. اگر ما موقعیت‌ ایجاد کنیم، او اینجا حضور دارد و گل می‌زند و این ترکیب خوبی است. او می‌داند که من می‌خواهم چه کار کنم و من هم می‌دانم که او می‌خواهد چه کار کند.»

این مطلب را هم بخوانید: گواردیولا: دو دهه با مسی و رونالدو زندگی کردیم، حالا نوبت هالند است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی