نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی فتح‌الله‌زاده - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه، سخت ترین روزهای دوران حضورش در فوتبال را تجربه می‌کند.

روزگاری برای خودش برو و بیایی داشت؛ جزو مدیران محبوب استقلال بود. در فوتبال ایران، بمب می ترکاند و برای مدیران بالادستی، فردی مورد اطمینان بود. میان هواداران استقلال جایگاهی ویژه داشت. اما دقیقا مشخص نیست چه اتفاقاتی در آخرین بازگشت او به استقلال رخ داده که کارش به اینجا کشیده است!

علی فتح‌الله‌زاده در شبی که نباید به برنامه فوتبال برتر می رفت، با اشتیاق رفت. پرویز مظلومی را هم با خودش برد و مقابل رئیس حاضر جواب سازمان خصوصی سازی، آچمز شد. یک شکست بزرگ در بیرون زمین فوتبال که با سنگرهای چیده شده توسط سرمربی و بازیکنان استقلال، به یک کودتای علنی تبدیل شده است. 

از فتح‌الله‌زاده در رسانه‌های ورزشی چه بسیار انتقاد شده اما این حجم از انتقاد درون تیمی را او هرگز تجربه نکرده بود. بازیکنان استقلال، سرمربی این تیم و طیفی از هواداران، حالا ضد علی فتح‌الله‌زاده موضع گرفته اند. این بدترین روزهای فوتبالی حاجی در استقلال است. 

در همین ارتباط بخوانید: آقای فتح‌الله‌زاده! کاش به تلویزیون نمی‌رفتی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    به نظر من بهترین روزهای کیسه الانه. تا حکم استرا و پادوانی و بقیه بیاد☺️
  • کامیکازه IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    والا فتل از اول اشتباهی بود ، هرجای دنیا این میرفت نهایتا کارگر خدماتی باشگاه میشد نه مدیر عامل
    • قرمزته IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      باشگاه بزرگ پرسپولیس یه کیسه کش واسه بازیکناش و کادر فنیش میخواد اگه بیکار شد بیاد اونجا کار کنه ولی هاپولی هاپول دیگه تعطیل !
    • اس اس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      یادمون نرفته چند وقت پیش که اسطوره تیمتون حسن انصاریفر مدیرعاملتون بود طرف اومده بود باشگاهتون پول کت و شلواری که ازش گرفته بودن رو بگیره حالا بگذریم از اون دستگاه چربی سوز که توی باشگاهتون گم شده بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هوادار استقلال IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    فتح الله زاده هیچوقت هیچ نبود بلکه پولهای حامیان استقلال بود که ایشان پز آن را میداد وکرنه ناخن کوچیک رویانیان هم نمیشود مدبر عامل سابق پرسپولیس خانه خود را فروخت و خرج پرسپولیس کرد ولی فتح الله زاده برعکس در اوج بی پولی وبحران نه تنها کمکی به استقلال نکرد بلکه با وقاحت و پرروی پنج میلیارد تومان پول باشگاه استقلال را به جیب زد پولی که یکبار دیگر پاس و برداشت شده بود ایشان تنام دارو و ندار وزندگی خود را از بقل استقلال بست. وافعا این مارموز آدم کثیفی میباشد
  • واعظ آشتیانی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    مگر نشنیدید که میگن یکبار جستی ملخک ، دو بار جستی ملخک ، آخر در دستی ملخک ! بار کج هیچگاه به منزل نمیرسه .
  • میثاقی و لیوان آب !!! IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    فتح الله زاده به برنامه فوتبال برتر رفت به احترام هواداران فوتبال و استقلال ، فتح الله زاده ساده نبود صادق بود .
    • سوزش و لیوان آب IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      لنگی، ساده تویی که فکر می کنی می تونی با یک پیام درپیت هواداران استقلال را گول بزنی.
    • Ali IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      فردی که صادق باشه پولی که یکبار سال 93 گرفته را (که به بهانه پرداخت به سه بازیکن قبلی استقلال یعنی مجیدی ،حنیف وامیرحسین گرفته بود وتمام این بازیکنان گفتند که مادرمحضر طلبمان را بخشیدیم وحسابدار هم تاییدکرد) که مبلغش چهارصد میلیون بوده را باردیگر به دادگاه برده وبه حال تبدیل کرده وحکم 6/000/000/000 شش میلیاردتومان گرفته وبامنت گذاشتن به سر استقلال و هوادارانش مبلغ 5/000/000/000 پنج میلیارد تومن گرفته است درصورتی که درواقعیت او باید10/000/000/000 ده میلیارد به تیم استقلال برگرداند ، پنج میلیارد که تازگی برداشته و چون آن چهارصد میلیون را هم برداشته طبق محاسبه برمبنای همان حکم کذایی آن چهارصد میلیون پنج میلیارد زمان حال شده پس دوتا پنج میلیارد باید برگرداند ،این است صداقت چندبرابری مدیرعامل محبوبتان، حالا هی ازش حمایت کنید!!! تا صداقتش هم بیشتر شود.
  • اسماعیل IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    مطمعن باشید که فتح الله زاده هنوزم محبوبه طرفدارای واقعی استقلاله و هیچ وقت جام ها و ابهتی که برای استقلال درست کرد از یاد نخواهد رفت .متاسفم برای هواداری که نمک نشناس هستش یا بازیکنی که چون پولش و دیرترگرفته از این موقعیت استفاده کرده و هدفش خراب کردن حاجی هست. زمان و تاریخ خودش واقعیت نگار خوبی هست . برای شما پول پرستا زحمات شما و دلسو ی شما هرگز از قلب ابی های واقعی پاک نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی