نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش فرهاد مجیدی به ادعای فتح‌الله‌زاده/ مدیرعامل استقلال در برنامه میثاقی جا خورد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که چکی که از مدیرعامل این باشگاه گرفته پاس نشده است.

در میانه مناظره جنجالی حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی با علی فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال بحث فرهاد مجیدی بازیکن و سرمربی سابق استقلال هم به میان آمد و کار به جایی رسید که مجیدی هم مجبور به واکنش شد.

فتح‌الله‌زاده که برداشت ۵ میلیارد تومانی از استقلال داشته، اعلام کرد که این مبلغ را بابت چک‌هایی که به بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده در سال‌های گذشته داده بود، گرفته است.

این در حالی بود که فرهاد مجیدی از طریق برادر خود فرزاد دریافت پول از استقلال با چک فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرد.

جمله اعلام شده فرهاد مجیدی از زبان برادرش به این ترتیب است: «فرهاد گفته هزار تومان هم نگرفته است. از آن چهار چک، فقط یک چک از پسر فتح‌الله‌زاده گرفته که آن هم پاس نشد.»

مدیرعامل استقلال که ظاهراً توقع واکنش سریع فرهاد مجیدی را نداشت، گفت: «اسنادش هست. در بانک نشان می‌دهد که این پول را برداشت کردی یا نه.»

فرهاد مجیدی در حال حاضر سرمربی تیم اتحاد کلبا امارات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    چرا سازمان خصوصی سازی به پرونده های پرسپولیس حکومتی در 5 سال حضور مسعود سلطانی فر در پرسپولیس ورود نمی کند و میلیارد ها میلیارد پولی که از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد را مورد بررسی قرار نمی دهد و حتی 8 میلیاردی که از اسپانسر استقلال گرفته شد و به پرسپولیس دادند در حالی که متعلق به استقلال بود و همچنین 30 میلیاردی که محمد‌جواد آذری جهرمی با منصب و نفوذی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس داد در حالی که باید به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تیمی 15 میلیارد می داد.
    • علیرضا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      فرهاد مجیدی دروغ نمیگه فتح الله گند بالا آوردی اساسی برو دنبال زندگیت سر پیری از این بیشتر آبروریزی نکن
  • میثاقی نباشیم IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    میثاقی همچون یک منافق عمل میکنه یه لنگی تمام عیار که دیشب داشت بازیکن استقلال (روزبه ) رو علیه فتح الله زاده تحریک میکرد ، مافیای لنگ پشت سر قربانزاده و خصوصی سازی سنگر گرفته اما خبرنداره ته ماجرا قراره چه بلایی سرش بیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    پین دستیار مجیدی استقلال رو زیر فشار گذاشت و شکایت کرد شاید می تونستن جلوی شکایتش رو بگیرن اما نگرفتن الان فتح ا... زاده چنانچه اسناد پرداخت به مجیدی رو داره حتما رو کنه وقتی ایشون احترام پیشکسوت خود رو نگه نمی داره و فوری پیام به برنامه ی زنده تلویزیونی می فرسته ایشون باید اگر مدرکی هست از خود دفاع کنه چون حداقل می تونست احترام استقلال رو نگه داره و مثل برق فوری پیام نمی داد در ضمن آقای پین اگر شما هم سه برابر از سردار دریافتی داشتی حداقل به حرمت اون سه برابرها شکایت نمی کردی
  • Omid IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    جوری اقای قربان زاده انتقام ما هوادار رو از شما و امسال شما بگیره ک درس عبرت برای مدیر عامل های تمام باشگاه های ایران باسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی