ابراهیم اسدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رضا اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: تأسف آن‌جایی است که برخی از هواداران یا پیشکسوتان و بازیکنان استقلال موضوع حذف استقلال از لیگ قهرمانان را به پرسپولیس ربط می‌دهند!

پرسپولیس موفق شد روی یک پنالتی مشکوک تیم سختکوش مس رفسنجان را در شهر خودش شکست دهد. اغلب کارشناسان داوری اعتقاد دارند خطای رامتین سلیمان‌زاده مدافع مس رفسنجان روی مهدی عبدی بیرون محوطه جریمه بوده و اصلا پنالتی نبوده است.

این در حالی است که ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: متأسفانه همه همین یک پنالتی پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان را دیده و زمین را به آسمان می‌دوزند. از دوستان خواهش می‌کنم منطقی باشید! شما اگر کل فصل جاری و داوری‌ها را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید بیشترین اشتباهات از ناحیه داوری علیه پرسپولیس بوده است.

او ادامه می دهد: بارها در همین فصل جاری اشتباهات خنده‌داری علیه پرسپولیس صورت پذیرفته و پنالتی‌های این تیم نادیده گرفته شده است. در همین هفته سپاهان صدرنشین با گلی برابر صنعت نفت آبادان برنده شد که معلوم هم نشد توپ از روی خط رد شده است یا نه! چرا حواس هیچ‌کسی به این مسائل نیست؟ چرا همه فقط پرسپولیس را هدف گرفته‌اند؟

پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا یادآور می‌شود: ما پرسپولیسی‌ها هم از این موضوع خوشحال نیستیم. دوست نداریم تیم رقیب حتی از آسیا حذف شود اما تأسف آن‌جایی است که برخی از هواداران یا پیشکسوتان و بازیکنان استقلال این موضوع را به پرسپولیس ربط می‌دهند! آخر به پرسپولیس چه ربطی دارد که مدیرعاملان باشگاه استقلال زودتر پول استراماچونی را نداده‌اند تا کار به اینجا بکشد؟ خدا را شکر وزیر ورزش و سازمان خصوصی‌سازی هم اعلام کردند که پول استراماچونی را به حساب باشگاه استقلال واریز کرده‌اند اما به مربی ایتالیایی پرداخت نشده است. این مسائل قشنگ نیست که همه علیه پرسپولیس موضع می‌گیرند.

بیش‌تر بخوانید: افشاگری باورنکردنی علیه فتح‌الله‌زاده؛ با یک چک دوبار پول برداشت کرده است/ یا من استعفا می‌دهم یا فتح‌الله‌زاده باید از استقلال برود!

ابراهیم اسدی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر مس رفسنجان می‌گوید: اگر تیم رفسنجانی ۱۰ نفره هم نمی‌شد باز پرسپولیس برنده می‌شد و در این موضوع شک نکنید! تیم پرسپولیس الان متوجه شده که اگر می‌خواهد قهرمان شود یا جام بگیرد باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده برنده شود و حتم بدانید مس رفسنجان ۱۱ نفره را هم شکست می‌داد. حالا یک پنالتی بهانه‌ای شده که تمام تیم‌ها علیه پرسپولیس موضع بگیرند و بحث داوری را پیش بکشند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم نیز تصریح می‌کند: اتفاقا باید پرسید که چرا پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا باید با این‌همه مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند؟ در همین لیگ برتر، تیم‌های صنعتی پولداری هستند که به راحتی آب خوردن هزینه می‌کنند و هیچ مشکلی هم ندارند. یکی بیاید بگوید تفاوت پرسپولیس با این تیم‌های صنعتی و دولتی چیست؟ چرا این کمک‌های فراوان و بودجه‌های آن‌چنانی را به باشگاه مردمی پرسپولیس اختصاص نمی‌دهند؟ در حال حاضر یک رقابت نابرابری بین پرسپولیس و تیم‌های صنعتی از لحاظ بودجه و هزینه وجود دارد که تأسف‌آور است و واقعا نمی‌دانم در خصوص آن چه باید گفت! بهتر است به جای آسمان و ریسمان بافتن برای یک خطای پنالتی در بازی با مس رفسنجان جواب این سوالات را داد که تفاوت پرسپولیس و تیم‌های صنعتی چیست.

ابراهیم اسدی که با گل خودش در اولین دوره لیگ برتر کشور، قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ودوم نیز می‌گوید: من هنوز معتقدم سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در دستان خود بازیکنان پرسپولیس است. پرسپولیس در حال حاضر نفرات خوب و کادرفنی باتجربه‌ای دارد که هم قهرمان لیگ برتر شده‌اند و هم  تجربه از دست دادن جام قهرمانی را در فصل گذشته دارند و به خوبی می‌دانند در این شرایط باید چه تدابیری در نظر بگیرند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

بیش‌تر بخوانید: خط و نشان گل‌محمدی برای یک بازیکن/ یک مدافع جور ضعف پرسپولیسی‌ها را می‌کشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • محسن IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    قربانزاده رودرروی مدیرعامل میگه بابت هرطلب دوبارپول گرفتی اونم درآنتن زنده ولی بازم حاشامیکنه خدایااین حاجیاکه مسئولیتهارورهامیکنندتامردم نفس بکشند
  • ساوالان IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    خوتو به اون راه نزن ربط داره بدجوری هم ربط داره
  • اقبال DK ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    چون هر زمان تیمتان عقب می افتد زمین و زمان. بقولی مافیای فوتبال و داوران با پنالتیهای مشکوک برایتان امتیاز کسب می کنند
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    خوبه برید از عبد الرحمن ۶ تا بخورین؟
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    با همون پنالتی های باد آورده و مفت قهرمان میشدید آقای اسدی
    • قرمزته IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      سال گذشته مثلا اس تق لال قهرمان شد کم کم داره گند کار درمیاد که چه پولهای کثیفی خرج شد و رشوه داده شد تا بعد از 9 سال با اون پنالتیهای مسخره قهرمان شید ! آره دادا علی اون از گنده تیمتون فتول وای به حال بقیه
    • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      حالا چرا وسط دعوای استقلال وپرسپولیس اسم سروتونین رو هی میارید.چقدر کینه ای هستی آقای اسدی (وسطی)...
  • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    شما که از بازیکن سوریه ای خوردید اونم 10 نفر بودن
  • ساسان IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    گندش دراومده داشی سالهاس
  • مهدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    آقای بازیکن سابق همون پنالتی ۳ امتیاز داشت.اگر اون پنالتی معیشتی رو داور بهتون هدیه نمی داد الان دیگه از کورس خارج شده بودید.
    • پرسپولیس6 IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      گل گهر رو به این زودی فراموش کردین ژست امیرخان چی؟
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    همه بازیکنا با قاطعیت میگن که در طول فصل تیمشون بیشترین ضرر را بابت داوری دیده هیچکدوم هم دلیل و مدرک قاطع ندارند ولی برای اینکه پیش هواداران خودشون عزیز کنند براحتی دروغ میگن یعنی بجای رضای الهی رضایت هوادار براشون مهمه
  • محمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    ربطش اینه که هرچی تیمهای دیگه بخصوص استقلال میکشه ازگور همین لنگ حکومتیه به خاطر این تیم حکومتی پیروزی دارن پدراستقلال رو درمیارن استراماچونی اگه مال پیروزی بود راحت این حکومت پولشو پرداخت میکردمثل کالدرون ووو..الانم هرکاری میکنن که اس اس رو ببرن به حاشیه اززمان اون سلطانیفرگرفته تابه الان..میدونن توزمین حریف استقلال نمیشن بیرون اززمین اونم بالابی وکثافتگری به اس اس ضربه میزنن..
    • پنحعلی ۵ IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      داره میگه یک چک رو دوبار نقد کردن بدن به استرا بازم ندادن ، چرا تعصب کور و کر تون کرده ؟
    • مهدی ف IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      مدیر عامل شما دوبار یک چک رو نقد کرده واسه خودش، اینو نمیبینید. بابا تعصب کورکورانه هم دیگه تا یک جایی جواب میده. یک پنالتی با اینهمه پنالتی که پارسال واسه شما گرفتن، در. امسال هم بیشترین ضرر رو پرسپولیس از داوری کرده بود. کجای دنیا دیدین یک بازیکن رو دایمی بفروشن یک میلیون و دویست هزار دلار ۴ ساله، بعد اون بازیکن رو قرضی یکساله بیارن یک میلیون دلار. این پول رو میدادند طلب استرا، تا اینجوری از آسیا حذف نشین. این چیزها رو مطالبه کنید از مدیرهاتون، نه اینکه از سر سوزش بسیار، بیاین به پرسپولیس گیر بدین
    • ایمان IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      سلام مگر مدیر عامل را طرفار منصوب میکند ؟ دست نشانده وزیر لنگی میباشد هر وقت کم میارید وسط زمین برای شما پنالتی میگیرند
    • سعید IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      شماکیسه کشان پولش رادومرتبه گرفتید بازهم از روح نمیرید؟؟؟کالدرون ازدرآمدفینال آسیا و فروش بیرانوندپرداخت شد
  • عیس ال کثیر IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    همه بدبختی های استقلال برای خوشبختی تیم پرسپولیس هستش!!!
    • حمید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      والا تا جایی که من میدونم و دیدم همیشه بنفع پرسپولیس بوده، وای به اون روزی که پرسپولیس ببازه و بعذ ببین چه بلوایی برپا میکنید اگر همین اشتباه به نفع مس میشد و بازیکن شما اخراج میشد چه حرفی واسه گفتن داشتی اول خدا رو در نظر بگیر بعد قضاوت کن
    • عشق IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      خوب بریدازالعین شش تابخورید😂😂😂🤣🤣🤣
    • عماد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      پرسپولیسی ها از حذف اسنقلال خوشحال نیستن سران استقلال مسبب این حذف هستن .درگذشته بازیهای استقلال هوا دارن پرسپولیس حمایتشان کردن
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    اقای پیشکسوت لنگ همین پنالتی تابلو که به عمد داوربرای لنگ گرفت میتونه سرنوشت قهرمان لیگ رو عوض کنه لنگ عمرا حریف مس میشد باپنالتی که داوربهشون هدیه داد3امتیازبانامردی گرفتن وگرنه فاصلش با اس اس وسپاهان زیادمیشد.همیشه این عوامل مثل داوروغیرو هستن که به داداین لنگ حکومتی رسیدن وگرنه توزمین بازی تیم لنگ هیچ حرفی برای گفتن نداره..به خاطراین تیم حکوکتی همه تیمها ضررمی بینن چرا چون تیمشون به قیمتی بایدقهرمان یاتوصدرباشه.فصل قبل فرهادبهشون ثابت کرد5تاقهرمانی لنگ فقط وفقط باکمک اون وزیرلنگی وحکومت بدست اومده ولاغیر که اس اس رو بدون باخت قهرمان کردکه هنوز که هنوزه عده ای دارن میسوزن ودارن به اس اس ضربه میزنن چون عقدشودارن..بله اقای پیشکسوت لنگ لنگ توزمین هیچی هیچیه..
    • مجتبی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      کسی که تا حالا پاش به توپ نخورده میاد اینجا نظر میده
  • زیگزاگ IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    همین پنالتیها سه امتیاز سه امتیاز جمع میکنند و در نهایت قهرمان مشخص میشه. الان هر امتیاز در لیگ هشت میلیارد ارزشگذاری میشه، بعد میگی چه ربطی داره؟
    • مصطفی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      مگه پارسال شما با همین پنالتی هایی که شش بازی اول براتون گرفتن در ظاخر قهرمان نشدید.
  • هشت تایی و بولینگی و بیانیه و در حسرت ستاره آسیا و IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    با پنالتی و اخراج اشتباه به همه میگه منطقی باشید خخخخخخ مکتب پیروزی
  • ۶تایی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    هوچی گر که میگن همین کیسه کشا هستن
  • کاکا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    فشارررررر نیار بخودت جانم ....همین پنالتی که گرفت سه امتیاز داشت تو کورس نگهتون داشت ....حالا سرورت با سپاهان مساوی کنم تو لیگ شما ببرید معلوم میشه چقدر این پنالتی تاثیر گذار بوده ....البته لنگ جماعت نمی‌فهمه ...لنگ حکومتی
  • رسول امجدی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    آقای پیشکسوت لنگی بازی قبلم گل درست سپاهان آفساید اعلام میکنن بیشترین سودبردین گل سپاهانم اصلا معلوم نیست اما از ته دنیامعلوم بود خطا پشت محوطس لنگ هنربردن تیم 10نفررونداشت
  • عاشق آبی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    این یارو فکرکنم بازیها رو از رادیو دنبال می کنه میگه داوری ها به ضرر پرسپولیس بوده خیلی خنده داره .....اسدیو....
  • شب خیز IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    اسدی این که تو با این مصاحبه قصد داری خودتو نشان بدهی شکی نیست ولی اتفاقا تیم شما جلوی همان صنعت نفت آبادان هم با داوری امتیاز گرفت فقط از بلزی مس و صنعت ۶ امتیاز ناحق‌ دارید پس .هیس
  • ياور IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    اقای اسدی همین امتیازات باداورده شمارا امیدوار به قهرمانی کرده، گل افسایدتون به نفت آبادان وپنالتی ناحقتون به مس رفسنجان چهار امتیاز تقدیمتون کردند بس نیست.
  • سالار IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    شما چقدر تو قضیه ال کثیر شیطنت کردید خدا جای حق نشسته
  • ارا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    الناز رکابی بهترین ورزشکاره
  • مسلم IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    سلام اسدی عزیزدل ماست مشکلات استقلال ربطی به ما نداره بلوچستان سرای پرسپولیس
    • حمید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      مگه شما فوتبالم تماشا میکنید؟
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    باسلام ، جناب آقای اسدی می‌دونی چرا بعضی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان رو ندارند بخاطر اینکه پنج سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده طی این پنج سال دو بار رفته فینال معتبر ترین رقابت باشگاهی آسیا ( چیزی حدود دوازده ویا بیشتر میلیون دلار ارز آوری داشته واسه مملکت) با همون پاداش آسیایی پرسپولیس کیسه کشا از یک بحران واقعی خارج شدند چون این جماعت عادت کردند به مفتخوری برای یک نفر میخواهند چندین بار پول بیت المال را هدر بدهند بقول آقای زرینچه فتل با موتور گازی اومد استقلال با بهترین ها ماشین ، خونه ،وغیره از اونجا رفت دوباره جیب مبارک شون خالی شده برگشته تا بعضی از افراد کوتاه فکر را برعلیه دیگران قضاوت کنند چند روز پیش آقای مسعود مرادی اعتراف کردند که گلی که پرسپولیس در دربی زده بود کاملأ درست بود ولی ایشان آن گل را آفساید اعلام کردند اگر عدالت برقرار میشد قهرمانی های پرسپولیس از عدد 30 هم گذشته بود چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن وسلام
  • اسماعیل IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    خیلی ربط داره این پنالتی سه امتیاز اورد که در کورس بمانی لنگی نگو ربط ندارد
  • عبدالهادی اژدری IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خدا جای حق نشسته قهرمانی کثیف پارسال با پنالتیهای اهدایی و امتیاز کمک معیشتی الان حذف از رقابتهای آسیایی ، قدیمیها هرچی گفتن درست بوده ، بار کج به مقصد نمیرسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی