نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
۳ |
۰
چرا وریا غفوری به فوتبال برنگشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک ماه پیش بود که وریا غفوری خبر از بازگشت خود به میادین و لیگ برتر داد.

وریا غفوری که در فولاد خوزستان نتوانست انتظارات را برآورده کند، قبل از حضور منصوریان از این تیم جدا شد. همان موقع خبری در رسانه‌ها پیچید که او دیگر فوتبال بازی نمی‌کند و حتی بعضی‌ها پای مسائل غیرفوتبالی را به این ماجرا باز کردند اما خود وریا با تکذیب تمام شایعات گفت هیچ مشکلی برای فوتبال بازی کردن ندارد و به زودی با یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد می‌ببندد.

از آن زمان تا امروز بیش از پنج هفته گذشته و امشب لیگ برتر هفته بیست‌وچهارم خود را هم تمام می‌کند اما کاپیتان سابق استقلال هنوز برنگشته و نتوانسته با هیچ باشگاهی قرارداد ببندد. در این زمینه گفته می‌شود غفوری هنوز تیم مورد نظر خود را پیدا نکرده است. تیمی که بتواند با آن یک قرارداد قابل اعتنا ببندد و البته آن تیم نام کوچکی هم نداشته باشد.

حالا باید دید آیا در شش هفته پایانی لیگ برتر امسال چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا باید منتظر فصل آینده و شاید هم خداحافظی همیشگی وریا غفوری از فوتبال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    اولا ‌‌وریا زمان نکونام کنار گذاشته شد ،دوما بازیش نمیداد نکونام که بخاد انتظاری براورده کنه سوما عده ای به مسائل فلان ربط ندادن حتما زیادی چشت چپه که ندیدی گرشاسبی چرا رفت کنار چهارما نکونام رو اگه میخواستن بچپونن تیم ملی برا همین خوش خدمتیش بود پنجما تکذیب نمیکرد چکار میکرد ؟ نه چکار میکرد؟میگفت چجور با کاپیتان استقلال و بازیکن ملی رفتار میکرده ؟میگفت بازیش میداده میگفته از خط وسط زمین حق نداری رد شی؟میگفت یه بچه رو جاش میفرستاده تا کوچیکش کنه؟نیگفت فولاد با اون همه بازیکن دوزاری فقط جا برا یکی از با سابقه ترین بازیکناش نداشت ؟میگفت چی میشد؟دوتا خبرنگار دوزاری مثل خودت پای سنشو وسط میکشید حقو به نکونام میداد ازون طرفم خانوادش تهدید و اذیت ، سن امثال وریا زیاده برا بازی ولی سن امثال امیری و حاج صفی مناسبه ،وریا همه رو نا امید کرد تو فولاد ولی امیری که تک تک بازیاش با بالاترین کیفیت ایران پخش شده و همه دیدن جزو بهترینای لیگ نظرسنجی اونم ازین نظرسنجیای نتیجه مشخص،لطفا با حماقت خودتون مارو نسنجین ،کسایی که این مطلب رو بخونن و بگن اره درسته انگشت شمار،(انگشت شمار) امثال خودتن رفیق .
  • تنها IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    وریا‌عزیز‌دلها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی