چرا این ستاره پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکوس رشفورد یکی از ارزشمندترین بازیکنان منچستریونایتد است و نه خودش و نه باشگاه و نه حتی طرفداران راضی به رفتن او از این تیم نیستند.

مارکوس رشفورد در این فصل در منچستریونایتد تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شده است، اما هنوز معماهای زیادی در مورد آینده او وجود دارد. قرارداد مهاجم انگلیسی در تابستان ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید اما شیاطین سرخ در تلاش هستند تا این بازیکن را حفظ کنند.

باشگاه‌های دیگر از این وضعیت آگاه هستند و پاری‌سن‌ژرمن سعی کرد از این بلاتکلیفی سواستفاده کند و پیشنهادی سودآور به او بدهد. پیشنهاد پاریسی‌ها قبل از شروع این فصل به رشفورد داده شد و این مهاجم در آن زمان وضعیت ایده‌آلی نداشت و برای رسیدن به فرم مناسب زیر نظر رالف رانگنیک تقلا می‌کرد و برخی فکر می‌کردند که ممکن است باشگاه صبرش را از دست بدهد و او را بفروشد.

طبق گزارش «اتلتیک»، فوتبالیست انگلیسی پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را نپذیرفت؛ او با قبول این پیشنهاد می‌توانست سالانه حدود ۲۳ میلیون دلار درآمد داشته باشد و به همراه نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

با این وجود رشفورد نمی‌خواست یونایتد را ترک کند. او می‌خواست به تیمی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن سپری کرده بود وفادار باشد. او کاملاً مطمئن بود که زمان برای او هم فرا خواهد رسید و می‌تواند پس از سال‌ها رویاپردازی تبدیل به یک بازیکن مهم در باشگاه شود.

پاری‌سن‌ژرمن دست روی دست نمی‌گذارد و سعی خواهد کرد تابستان امسال دوباره به او پیشنهاد بدهد، زیرا قرارداد رشفورد در اولدترافورد در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. اما منچستریونایتد به این موضوع فکر خواهد کرد و هواداران نمی‌توانند هیچ پیراهنی غیر از پیراهن شیاطین سرخ را بر تن او تصور کنند.

این مطلب را هم بخوانید: عجایب انتخاب بهترین ترکیب منچستریونایتد توسط ChatGPT/ رونالدو هست و بکام نیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی