نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
جانشین رونالدو مشخص شد/ خیز بلند منچستر برای جذب رقیب سرسخت طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد در تلاش است، یکی از بهترین مهاجمان فصل لیگ پرتغال را در تابستان جذب کند.

باشگاه منچستریونایتد در فصل آتی برای پست تهاجمی خود به دنبال کونسالو راموس ستاره تیم بنفیکا است که در جام‌جهانی هم هت‌تریک کرد.

نشریه «رکورد» پرتغال مدعی شد که راموس، هدف جدی منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات خواهد بود و 120 میلیون یورو هم قیمت دارد.

راموس در این فصل بالاتر از مهدی طارمی و با ۱۶ گل در رده دوم بهترین گلزنان فصل لیگ پرتغال قرار دارد. این بازیکن در ۳۶ بازی برای بنفیکا توانسته آمار ۲۴ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رساند و یکی از بهترین بازیکنان فصل پرتغال نام گیرد.

راموس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز یکی از پدیده‌ها بود و توانست با جانشینی رونالدو در ترکیب، نمایشی عالی به ثبت رساند. او در ۴ بازی در جام جهانی آمار ۳ گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: تصاویر واکنش جالب رونالدو به هجوم یک هوادار به زمین/ جیمی‌جامپ با پیراهنی که کسی انتظارش را نداشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    بله باززهم میبینیم به خاطر سن پایینش دارن تیم های لندنی میبرنش، باز حیف از طارمی، ایشون فقط همین یک فصله که داره اقای گل میشه، در صورتی که طارمی چند فصله بهترین گلزن پرتغاله، ایشون 4 بازی 3 گل زد جام جهانی، طارمی 3 بازی 2 گل اونم به انگلیس زد، اقای عبدی و بقیه کلاهشونو بندازن بالاتر ببین و عبرت بگیرن از طارمی که دیر رفت اروپا، فصل قبل هم نونیز بخاطر سنش رفت لیورپول، یا دیاز هم تیمی طارمی رفت لیورپول، یا ویتانا و ویرا رفتن ارسنال و پاریسن ژرمن، حیف و صد حیف فقط به خاطر سن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی