نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
۲ |
۰
فرهاد مجیدی قید استقلال را زد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی برای یک فصل دیگر با باشگاه اتحاد کلبا به توافق رسید.

باشگاه اماراتی خبر از توافق مجدد با فرهاد مجیدی داده و مدیران باشگاه اتحاد کلبا دوست دارند این مربی ایرانی را یک  فصل دیگر در تیمشان حفظ کنند. البته هنوز قراردادی روی کاغذ امضا نشده اما اگر مجیدی این قرارداد را امضا کند در واقع برای فصل آینده هم قید استقلال را زده است.

 پیش از این شایعاتی مبنی بر بازگشت فرهاد به استقلال شنیده می‌شد ضمن این‌که گفته می‌شد شاید ساپینتو فصل بعد در استقلال نماند. امیر قلعه‌نویی هم که سرمربی تیم ملی شده و احتمالاً قراردادش تا جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید می‌شود. با این حساب باید دید اگر ساپینتو به هر دلیلی از استقلال برود چه کسی سکان هدایت این تیم را در دست می‌گیرد! فعلا که مدیران باشگاه و هواداران مربی پرتغالی دوست دارند ساپینتو فصل آینده در تیمشان بماند. البته همه چیز به جام گرفتن یا نگرفتن این مربی ربط دارد. اگر او بتواند حداقل یک جام برای استقلال بگیرد و این تیم را به آسیا ببرد، احتمال ماندنش در جمع آبی‌پوشان بیشتر می‌شود اما به‌هرحال فرهاد مجیدی تا حد زیادی قید استقلال را زده و به احتمال فراوان فصل بعد هم در امارات می ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amirtaji4444 IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    انقدر دنبال داستان نباشید خواهشاً... شاه فرهاد اگه پارسال میخواست از استقلال جدا بشه پس چرا قرارداد سه ساله امضا کرد!؟ خودتون هم میدونید نذاشتن بمونه که با گریه از استقلال رفت با اون قهرمانی ناب💙💙💙💙
  • منصور هوادارنساجی قائمشهرمازندران IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    چرابیاد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی