نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱
به پدر سردار آزمون توهین کردند/ ستاره تیم ملی در فوتبال تیم‌دار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون ستاره تیم ملی می‌گوید اتفاقاتی در والیبال افتاده که دیگر نمی‌خواهد تیمداری کند.

سردار آزمون که در این فصل در لیگ برتر والیبال تیمداری کرد و تیمش هم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، در مصاحبه با خبرورزشی از اتفاقات تلخی که برای او و البته پدرش افتاد، گله کرد و البته اعلام کرد دیگر تیمداری نخواهد کرد.

سردار در مورد توهین به پدرش که جزو پیشکسوتان مطرح والیبال ایران به حساب می‌آید، گفت: پدر من اسطوره والیبال این کشور است و ۸ سال در تیم ملی ایران بازی کرده و جزو افتخارات والیبال ایران محسوب می‌شود. با این حال در بازی فینال به او بی‌احترامی کردند. او را از سالن بیرون انداختند و خیلی کار زشتی کردند. دلیل این کار این است که یکسری آدم که چیزی از والیبال نمی‌دانند، در سر کار هستند و معلوم است این اتفاقات می‌افتد. دقیقا این مشکل در فوتبال ما هم وجود دارد و آدم‌هایی تصمیم می‌گیرند که تخصصی ندارند.»

سردار همچنین در خصوص اینکه امکان تیمداری او در فوتبال وجود دارد یا خیر هم گفت: «نه اصلا این کار را دوست ندارم. فعلا که به توصیه پدرم دیگر در والیبال بانوان تیم نمی‌دهم. آن‌ها قدر ما را نمی‌دانند، درحالی که هدف من فقط خدمت به شهرم و البته بانوان بود. اگر روزی دوباره بخواهم تیمداری کنم، باز هم ترجیح می‌دهم در رشته‌هایی مثل والیبال و بسکتبال تیم بدهم و علاقه‌ای به تیمداری در فوتبال ندارم.»

شما می‌توانید مصاحبه کامل سردار آزمون با خبرورزشی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی