نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مهدی تاج برای بازدید از محل برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی آسیا راهی تایلند و از آنجایی راهی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیران مالی این کنفدراسیون دیدار می‌کند.

مهدی تاج در نشست فردا با مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا گلایه باشگاه های ایرانی را به گوش آنها خواهد رساند.

علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی تاج درخواست کرده است تا درآمدهای باشگاه استقلال نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر حضور بازیکنان ایران در جام جهانی را آزاد کند تا بتواند بخشی از طلب استراماچونی را از این طریق پرداخت کند.

استقلال می‌بایست تا یازدهم فروردین بدهی به استراماچونی را پرداخت کند که بیش از یک میلیون یورو از استقلال می‌خواهد. در غیر اینصورت مجوز حرفه‌ای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تایید نمی‌شود. درست همانند دوره قبل.

علی فتح‌الله‌زاده که سخت در تلاش برای تامین منابع مالی این بدهی است از مهدی تاج خواسته در این زمینه به باشگاه استقلال کمک کند و خطاب به او گفت: منتظر تماس تو می‌مانم.

در صورت مساعدت کنفدراسیون فوتبال آسیا بخش زیادی از بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی تامین خواهد شد.

البته مهدی تاج در این نشست پیگیر حقوق همه باشگاه‌ها خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • دوستدار فوتبال IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    آقا فتل خوب می دونه که پولها رو آزاد نخواهند کرد، با تاج سیاه بازی راه انداختند ، دونفرشون ازیک قماش ند، مگه آقا فتل قبل آمدن به اس اس نمیدونست پولی در بساط نیست؟
  • پیمان IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اس اس حدودا 375 هزار دلار طلب داره پرسپولیس یه 715000 دلار طلب داره یه 2میلیون و 700 هزار دلار که در حدود 150 تا 200 میلیارد تومن میشه. جالبه که پرسپولیس در زمانیکه به فینال رسید با بدهی های زیادی روبرو بود از بدهی به برانکو گرفته تا کالدرون و بدهی های متفرقه الان 90 درصد اون بدهی ها پرداخت شدند و این پول در صورت سرمایه گذاری صحیح میتونه یه پشتوانه کامل برای سالهای اتی باشه.اما استقلال خدا کنه بتونه پول استرا رو بده چون اینجور که شایعه اس وضعیت هردو باشگاه کاملا به هم ربط پیدا میکنه یعنی یا هردو اسیایی میشن یا هیچکدوم!
    • ا.داوری IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      پشت پرده تصمیمات وزدوبندهایی انجام میگیره که بامصاحبه آقایون عشق تصویر فرق داره،مثل ایران وآمریکاکه تومصاحبه ضدهم هستنداماپشت پرده مذاکره دارند اگه یک روزی توخاطرات آقایون وباشگاهها خوندید که پول طلب پرسپولیس بابت بخشی از بدهی استقلال پرداخت شده بگیدفلانی گفت خدارحمتش کنه،به همین دلیل میگندسیاست پدرومادرنداره
  • عباس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    چقدر خوب میشد که افراد رو با نام کامل مخاطب قرار می‌دادیم فارغ از هر حب و بغض
  • طرفدار فوتبال IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    این لنگیا خیلی‌هاشون عقده ایند فتح الله زاده دکتره اینا معرفت ندارند اسم مردم اینجوری میگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی