نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
درخواست جالب استقلالی‌ها از ساپینتو؛ امسال هر دو جام می‌خواهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران شمالی درخواست جالبی از سرمربی پرتغالی آبی پوشان داشتند.

امروز استقلال در میان هیاهو و تشویق فراوان انبوه هوادارانی که مقابل هتل محل اقامت این تیم در بابلسر تجمع کرده بودند راهی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شد تا به مصاف نساجی برود.

طرفداران استقلال برای بازیکنان و کادر فنی سنگ تمام گذاشتند و حسابی آنها را قبل از بازی شارژ روحی کردند نکته جالب توجه این بود که گروهی از هواداران استقلال که از شهرستان جویبار آمده بودند ریکاردو ساپینتو به شدت مورد تشویق قرار دادند و در حالی که یک پلاکارد بزرگ هم به همراه داشتند به سرمربی استقلال می گفتند امسال از او هر دو جام قهرمانی لیگ برتر و حذفی را می خواهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سواران IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    آره گذاشتن براتون😂🤣😅 شما ۴ تا بخواهید. سوپرجام و آسیارو یادتون رفت. کیسه عروس العین😂
  • بهرام IT ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    با این کادر فنی استقلال وضعیتی بسیار خطرناک دارد و صاحب هیچ جامی نخواهد شد.اشتباه شدیدا محرز و وحشتناک کادر فنی در حالیکه تیم از لحاظ بازیکن مشکل ندارد چینش بسیار افتضاح و خراب در همه بازی‌ها باعث نتیجه نگرفتن تیم می‌شود.امروز سلمانی توپ را داخل زمین حریف با پاس اشتباه به بازیکن حریف واگذار کرد که همان توپ به ضد حمله و خوردن گل مساوی برای استقلال منجر شود.اون مهری تحت هیچ عنوان در قواره استقلال نیست و امروز مثل همیشه بجز چند شوت به درد نخور و بی نتیجه چیزی از مهری دیده نشد،با ورود جلالی به زمین که فقط پانزده دقیقه شد سمت چپ استقلال که مثل همیشه با حضور سلمانی مثل مرده متحرک می‌ماند با حضور جلالی به بمب و نفوذ مکرر از سمت چپ تبدیل شد.حالا علت چی هست که سائوپینتو در و پیت که اصلا مربی نیست و هیچ نمیفهمد در هر بازی مجددا مهری و سلمانی را ثابت می‌گذاره مشخص نیست....کادر فنی استقلال باید سریعا تغییر بکنه در غیر اینصورت استقلال در این فصل صاحب هیچ چیز نخواهد شد.
  • بچه ها متشکریم IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    امان از این بازی .. واقعا چهار پنج تا گل باید میزدیم دو سه تا توپ که به تیرک دروازه خورد اون توپ شهباز زاده رو بگو که گل خالی رو چیکار کرد
  • ع ق QA ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    منتظر باشید تو لیگ سه انشاء الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی