نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
۰ |
۰
تنشی که ممکن است نساجی – استقلال را لغو کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دیدار نساجی – استقلال، بین باشگاه میزبان و سازمان لیگ که مسئول برگزاری بازی ها است، تنش به وجود آمده است.

باشگاه نساجی هفته هاست، سازمان لیگ را تهدید کرده اگر تا پیش از بازی با استقلال درآمد این باشگاه از تبلیغات محیطی مشخص نشود، اجازه ورود به تابلوهای تبلیغاتی در بازی با استقلال را نخواهد داد! سازمان لیگ فعلا موضعی در برابر این تهدید ها نگرفته است اما در صورتی که باشگاه نساجی به عنوان باشگاه میزبان اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی به زمین را ندهد، سازمان لیگ به عنوان مجری برگزاری بازی می تواند دستور به لغو آن و پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع دهد.

ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه استقلال امروز در این باره گفته است: « ما همچنان سر حرف خود هستیم. تا زمانی که سهم باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی و مبلغی که باید به ما بدهند، مشخص نشود اجازه نمی‌دهیم تابلوها وارد ورزشگاه شود. همین امروز به کشوری‌فر گفتم درخواست زیادی نداریم و فقط سهم خودمان را می‌خواهیم . باید سهم نساجی از تبلیغات محیطی مشخص شود.اگر موضوع برعکس می‌شد یعنی باشگاه نساجی بابت احکام کمیته وضعیت به بازیکنان یا به خود فدراسیون بدهکار بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ مگر نمی‌گفتند تا زمان تسویه حساب بدهی‌ها، اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید ندارید، چرا اکنون حق باشگاه نساجی را مشخص نمی‌کنند؟ آیا گرفتن حق و پیگیری حقوق باشگاه بی قانونی است؟ آیا به این دلیل که دنبال گرفتن حق یک باشگاه خصوصی هستم، باید با من اینگونه برخورد شود؟ گفتم چیز زیادی نمی‌خواهم.»

در صورتی که تعاملی پیش از برگزاری این بازی بین باشگاه نساجی و سازمان لیگ به وجود نیاید و نساجی هم تهدید خود را عملی کند، ممکن است بازی فردا بین نساجی – استقلال برگزار نشود. این بازی طبق برنامه باید ساعت ۱۵ در استادیوم شهید وطنی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی