نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پاس گلی که فایده نداشت/ لجبازی ساپینتو با ستاره ملی‌پوش ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال بار دیگر به نیمکت باز خواهد گشت.

ابوالفضل جلالی ستاره جوان و ملی پوش استقلال که یکی از نماینده‌های ایم تیم در جام جهانی بود و مقابل آمریکا هم به میدان رفت، در هفته‌های اخیر به یک نیمکت نشین در بازی‌های استقلال تبدیل شد و ساپینتو ترجیح می‌داد از سلمانی در پست مدافع چپ استفاده کند. با این حال در جام حذفی و بازی مقابل ملوان شانس به ابوالفضل رو کرد و این بازیکن آینده دار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.

جلالی در دیدار مقابل ملوان عالی کار کرد و حتی موفق شد به آرمان رمضانی پاس گل هم بدهد. با وجود نمایش خوب و دادن یک پاس گل ، از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که جلالی برای بازی مقابل نساجی دوباره نیمکت نشین خواهد شد و این بازیکن جایی در ترکیب اصلی استقلال نخواهد داشت. به نظر می‌رسد پاس گل او در بازی با ملوان و نمایش خوبش چشم سرمربی پرتغالی را نگرفت و ساپینتو همچنان با جلالی لجبازی می‌کند.

حال باید دید جلالی تا چه زمانی نیمکت نشین سلمانی خواهد بود و آیا ساپینتو دوباره فرصت فیکس شدن را به او می‌دهد یا خیر. جلالی یکی از ملی پوشان استقلال به حساب می‌آید و با توجه به نزدیک بودن اردوی جدید تیم ملی ، ممکن است در صورت ادامه نیمکت نشینی ابوالفضل تیم ملی را از دست بدهد و از سهمیه استقلال در تیم ملی کم شود.

جلالی بازیکن فوق العاده با استعدادی است و حتی کیروش با وجود نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال او را به جام جهانی برد و به او بازی داد. با این حال آنطور که مشخص است ساپینتو نظر دیگری دارد و ترجیح می‌دهد جلالی را روی نیمکت بگذارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی