نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ادعای جالب دروازه‌بان سابق تیم ملی؛ سرمربی تیم انتخاب شده است!/ فدراسیون منتظر زمان مناسب است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بان‌های تیم سپاهان بر این عقیده است که سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و به وقتش اعلام خواهد شد.

رحمان احمدی در تیمی‌کار می‌کند که مورایس سرمربی آن یکی از گزینه‌های خارجی تیم ملی است و محمد رضا ساکت مدیر عامل تیم هم یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود و این ادعای او به این معنی است که چیز مهمی از آینده تیم ملی می‌داند.

دروازه بان سابق تیم سپاهان و تیم ملی در مورد مربی بعدی تیم ملی می‌گوید: «مسئولان فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرند و ما نمی‌توانیم نظر دهیم. نظرات ما فرقی نخواهد داشت، چون از قبل تصمیم گرفته شده است. سرمربی تیم ملی انتخاب شده و منتظر زمان مناسب برای معرفی وی هستند. به قول معروف، پیش غذا آماده شده و باید غذای اصلی که مثلا قورمه سبزی است را معرفی کنند!»

تمرینات تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه در ۲ یا ۳ فروردین و عراق در ۷ فروردین، از ۲۸ اسفند در تهران آغاز می‌شود و قرار است سرمربی تیم ملی در نشست هیات رئیسه که ۹ اسفند برگزار می‌شود، انتخاب گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • .... US ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    مورایس که تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس سوراخ شد!
  • علیرضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    امیدوارم جواد نکونام نباشه
  • علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    هم نکونام نباشه هرکه باشه بد نیست
  • غلامعلی شریعتی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    اگر نظر خواهی در رابطه با نظر دروازه بان تیم سپاهان است که باید بگویم که کاملاً درست گفته مسولین فدراسیون فوتبال همیشه مردم وفوتبالیهای داخلی را مسقره می کنند گر چه مسقره واقعی خودشان هستند متاسفانه در مملکت ما کسی هم نیست که جلوی این کارها را بگیرد
  • احمدی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    کاملا نظر رحمان درسته.بخصوص دیشب که مدیر روابط عمومی فدراسیون در تلویزیون با پرگویی ها وحرافی های ملال آور،فقط خواجه حافظ را بعنوان کاندید معرفی نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی