نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: مدرک تحصیلی من سیکل است اما ۱۲ کتاب نوشته‌ام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حالی که مدرک دکترای مدیریت دارد، مدعی شده که مدرک تحصیلی‌اش سیکل است.

۱۲ سال پیش و در اوایل مهرماه سال ۱۳۸۹ علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست وقت باشگاه استقلال، بیش‌ترین دغدغه‌اش کمپ استقلال (زنده‌یاد ناصر حجازی) بود تا به بهره برداری برسد.

او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: ما کارمان را در فصل جاری دیر شروع کردیم و فرصت کافی هم نداشتیم، به همین دلیل بیشتر وقت و انرژی ما صرف ساختن تیم شد، ضمن اینکه کمپ استقلال هم داریم و باید آن را بسازیم. متاسفانه به خاطر این کمپ انتقادات زیادی می‌شود و خیلی‌ها معترض هستند، اما بهتر از آنها قوانین زمین شهری را بخوانند و بعد اظهار نظر کنند. برنامه من  برای کمپ مشخص شده است و با امید خدا یک کمپ با امکانات بالا را برای استقلال می‌سازم.

وی در مورد یکی از سایت‌های خبری که مصاحبه از قول مسئول دانشگاه بدفورد انگلستان منتشر کرده و مدعی شده هیچ مدرک دکترای از این دانشگاه برای فتح الله زاده صادر نشده است، پاسخ داد: دانشگاه بد فورد دو قسمت دارد که یکی کالج است و دیگری خود دانشگاه. من در کالج بد فورد درس خوانده‌ام. دوستان بهتر است قبل از هتک حرمت، اطلاعات کافی به دست بیاورند و بدون آگاهی مطلبی را منتشر نکنند. دوستان که آنقدر روی مدرک تحصیلی من کنکاش می‌کنند، بدانند مدرک تحصیلی من سیکل است و بیشتر از سوم راهنمایی درس نخوانده ام. من ۱۲ کتاب نوشتم  و اگر خیالشان راحت می‌شود همه آنها را به نام افراد دیگری می‌زنم. این رفتارها ناجوانمردانه است و به نظر میاد این مسائل مشکوک است و از طرف بعضی‌ها خط داده می‌شود.

مصاحبه فتح الله زاده در تاریخ ۷ مهر سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| فتح الله زاده: مدرک تحصیلی من سیکل است اما ۱۲کتاب نوشته ام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • علی استقلالی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    منظورتان کتاب صوتی است. خخخخ. ثحبت های زیادتان را ضبط کردند!
  • هوادار استقلال IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    البته راست میگوید. عین خیلی ها که می‌روند درانقلاب پایان نامه می‌خرند ایشان هم رفته دوازده کتاب خرید با چاپ شده به نام خودش البته با پول باشگاه استقلال عین آرم شوالیه که با پول باشگاه استقلال به مبلغ پنچ هزار دلار خرید.وگرنه این خبیث از جیب خودش خرج نمیکرد.
  • اسماعیل IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    خدا لعنت کند کسانی دنبال حاشیه برای دست اندر کاران استقلال وتیم بزرگ استقلال هستند
  • Ali IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    آقای فتح اله زاده اصلاً همگان قبول کردند جنابعالی پروفسور هستی و مدرک آنرا هم دانشگاه انگلیس بهت داده نه اینکه افتخاری باشه ها نه رفتی آنجا ثبت نام کردی و درس خواندی و مدرکش را هم گرفتی فقط یک سوال پیش می آید در چهارسالی که در کالج ویا دانشگاه انگلیس درس می خواندی با چه زبانی درس خواندی ؟؟؟فارسی ؟؟؟استادان آنجا هم فارسی صحبت میکردند ؟؟خوبِ خوب ، پس چرا تو در چهارسالی که انگلیس بودی حتی چند جمله ی انگلیسی را نمی توانی صحبت کنی ؟؟!!
  • احمدرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    من چوپانی را میشناسم که سواد اکابری مکتب خانه های سابق را دارد،تا حالا ۵ کتاب شعر ترکی نوشته که مردم جلوی کتابخانه ها برای خریدن ش صف کشیدند،فرق ش با حاج فتل این هست تا حالا چاپ هفتم ان فروش رفته هست،خیلی از افراد پولدار و پارتی دار مثل فتح الله زاده به افراد با سواد پول می دهند که براشون کتاب بنویسند و فروش نمی رود،۱۰۰ تا چاپ می کنند به فامیل،اشنا و رفقا هدیه می دهند،اقای فتح الله راده،شما اگر پارتی نداشتید در روستا های خوی در کفشداری مسجد روستا کار می کردید،به امید برقراری عدالت ،یا حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی