نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ مشکل جدی در تیم امید ایران!/ چرا حکم مدیرعامل سابق پرسپولیس صادر نمی‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته ملی المپیک علاقمند است مدیریت تیم ملی امید به حبیب کاشانی محول شود اما فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج چنین چیزی را دوست ندارد.

مدت هاست که مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک از حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید نام برده است اما فدراسیون فوتبال تا به امروز برای مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس حکم نزده است.

فدراسیون فوتبال قبل از درخواست کمیته ملی المپیک برای تیم ملی امید مدیر انتخاب کرده بود و حالا خواسته کمیته ملی المپیک در تضاد با تصمیمی است که فدراسیون فوتبال است. از آنجایی که کمیته ملی المپیک بخشی از هزینه های تیم امید را تامین می کند، خود را محق به دخالت در این زمینه می داند اما فدراسیون فوتبال چنین دیدگاهی را قبول ندارد و می گوید بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال کشورش است.

سالی که نکوست از بهارش پیداست. مشکلات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در اداره تیم امید همیشه وجود داشته است.

مهران فرقانی پیش تر از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر تیم امید یا همان سرپرست انتخاب شده بود و حالا کمیته ملی المپیک تاکید می کند که حبیب کاشانی باید مدیر تیم ملی امید شود! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    امثال کاشانی ها و استیلی ها آزمودن دوباره خطاست .اگر یکی که اشتیاق و اراده و همراه با تفکر خوب پیدا میشد باید اون را بجای تجربه شده ها برگزید .بیا تا تجربه بهتری از اینها وارد فوتبال کنیم .اشتیاقی نیست و دوباره راه رفته را امتحان نکنید.تکراریها دردی دوا نمی‌کنند
  • ر IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    آدم قحطه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی