نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جرارد پیکه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه فاش کرد که نامزدش کلارا چیا وظیفه انتخاب لباس‌های او را بر عهده دارد و همچنین از مشهورترین شخص در لیست مخاطبینش هم نام برد.

رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه بر هیچکس پوشیده نیست، اما تا به حال ندیده بودیم که بازیکن سابق بارسلونا زنی که شرور داستان شکیرا و پیکه به حساب می‌آید، را نامزد خود خطاب کند.

مدافع میانی سابق بارسلونا مدعی شد که علاقه‌ای به روند مد و فشن ندارد. پس از اینکه ایبای لیانوس، مجری اینترنتی مشهور اسپانیایی از پیکه پرسید که آیا مجلات مد را می‌خواند تا از مدهای جدید مطلع شود، پیکه خنده‌اش گرفت و گفت: «نه واقعا چنین کاری نمی‌کنم. با نامزدم به فروشگاه می‌روم و او برایم لباس انتخاب می‌کند. من عروسک خیمه‌شب‌بازی او هستم.»

در این برنامه تلویزیونی در مورد اظهارات پیکه صحبت شد و تاتیانا آروس تایید کرد که کلارا چیا استایلیست پیکه است. اما هیچوقت حرفی در مورد اینکه آیا شکیرا هم مسئول انتخاب لباس و سبک پیکه بوده یا نه، زده نشد.

جان نلیس، تیک‌تاکر و اینفلوئنسر، از جرارد پیکه پرسید که مشهورترین فردی که در بین مخاطبینش دارد چه کسی بوده است و با شناخت پیکه و شغلش کاملاً منطقی است که مشهورترین افراد در لیست مخاطبینش از افراد فوتبالی یا ورزشکاران مشهور باشد. اما پاسخ او تعجب‌آور بود. پیکه گفت: «شاید... باید بگویم شکیرا. او شریک زندگی من بود. من به اینستاگرام و تعداد دنبال‌کنندگان فکر می‌کنم و اگر کسی خارج از دنیای فوتبال را باید انتخاب کنم آن شخص شکیرا است. اگر در مورد فوتبال است: کریستیانو. او بیشترین تعداد دنبال‌کنندگان را در جهان دارد.» شما شماره کریستیانو رونالدو را دارید؟ «بله».

خواندن این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    کار پیکه خیانت بود و زشت اگر شکیرا انسان خوبی نبود باید جدا میشد با دلیل منطقی البته نه بهانه الکی
    • H.R.S IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      رسانه کار خودشو می‌کنه🇯🇴🇩🇯😹⏱️🇪🇷🕛🏄🏄🤣👹👽💪🏻🤖👿
  • عشق IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    هنوز هم عاشقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی