نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
اعتراف بازیکن پرسپولیس پس از شکست بدموقع؛ ۲ موقعیت خوب را از دست دادم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس گفت: هواداران ما امروز عصبانی بودند و این مسئله واضح بود.

گئورگی گولسیانی پس از شکست پرسپولیس مقابل هوادار گفت: این شانس را داشتیم تا عملکرد خودمان را بهبود بخشیم. من کمی ناراحت هستم زیرا ۳ امتیاز را از دست دادیم. ما فقط به خاطر خودمان باختیم نه شخصی دیگر.

وی ادامه داد: ما باید روی خودمان تلاش کنیم تا بهتر شویم و روز به روز بهتر شویم. ما باید این بازی را آنالیز کنیم و بتوانیم انگیزه به خودمان بدهیم چون ما پرسپولیس هستیم.

گولسیانی اظهار داشت: هواداران ما امروز عصبانی بودند و این مسئله واضح بود. ما سزاوار ناراحتی آنها بودیم.

وی ادامه داد: اشتباه در فوتبال چیزی طبیعی و نرمال است. همه ممکن است در یک بازی اشتباه بکنند. فوتبال بدون اشتباه اصلا وجود ندارد و این موضوع اصلی ما نیست. موضوع اصلی فهمیدن این است که قدر شانس‌ها را بدانیم. شخص خود من ۲ شانس موقعیت داشت تا گلزنی کند. به همین دلیل باید تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Gaber IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    به پورعلی گنجی بگو خنده نمیتونه قبل از بازی بکنه .این چه صورتیه .عمری و مهاجمین تیم فقط در نیمه دوم کارسازند خدا نکنه یحیی دوباره اینگونه تیم را بچینه.اطمینان میدم هنانوف بهتر از دانیاله و تیم ملی و سپاهان هم دیگر او را نمیخواهند
  • Gaber IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    فقط دو تا و دیگر هیچ مهاجمین پرسپولیس خواب آلود و فیکس .بنده خدا یحیی بدون مهاجم میبرد با دو مهاجم می‌بازد .با فولاد و آلومینیوم هم همین روند و تاکتیک .اسماعیلی فر و یحیی کار را به اینجا کشاندند و مقصر اصلی هستند .دانیال اندازه سیامک نعمتی و هنانوف نیست در تمرین یحیی را گول میزنند در بازی هیچی نیستند .همه پاسهای دانیال را در این سه بازی ببینید فقط یک پاس خوب و دیگر هیچ هنانوف باشد گل نمی‌خوریم لااقل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی