نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتراف بازیکن پرسپولیس پس از شکست بدموقع؛ ۲ موقعیت خوب را از دست دادم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس گفت: هواداران ما امروز عصبانی بودند و این مسئله واضح بود.

گئورگی گولسیانی پس از شکست پرسپولیس مقابل هوادار گفت: این شانس را داشتیم تا عملکرد خودمان را بهبود بخشیم. من کمی ناراحت هستم زیرا ۳ امتیاز را از دست دادیم. ما فقط به خاطر خودمان باختیم نه شخصی دیگر.

وی ادامه داد: ما باید روی خودمان تلاش کنیم تا بهتر شویم و روز به روز بهتر شویم. ما باید این بازی را آنالیز کنیم و بتوانیم انگیزه به خودمان بدهیم چون ما پرسپولیس هستیم.

گولسیانی اظهار داشت: هواداران ما امروز عصبانی بودند و این مسئله واضح بود. ما سزاوار ناراحتی آنها بودیم.

وی ادامه داد: اشتباه در فوتبال چیزی طبیعی و نرمال است. همه ممکن است در یک بازی اشتباه بکنند. فوتبال بدون اشتباه اصلا وجود ندارد و این موضوع اصلی ما نیست. موضوع اصلی فهمیدن این است که قدر شانس‌ها را بدانیم. شخص خود من ۲ شانس موقعیت داشت تا گلزنی کند. به همین دلیل باید تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Gaber IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    به پورعلی گنجی بگو خنده نمیتونه قبل از بازی بکنه .این چه صورتیه .عمری و مهاجمین تیم فقط در نیمه دوم کارسازند خدا نکنه یحیی دوباره اینگونه تیم را بچینه.اطمینان میدم هنانوف بهتر از دانیاله و تیم ملی و سپاهان هم دیگر او را نمیخواهند
  • Gaber IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    فقط دو تا و دیگر هیچ مهاجمین پرسپولیس خواب آلود و فیکس .بنده خدا یحیی بدون مهاجم میبرد با دو مهاجم می‌بازد .با فولاد و آلومینیوم هم همین روند و تاکتیک .اسماعیلی فر و یحیی کار را به اینجا کشاندند و مقصر اصلی هستند .دانیال اندازه سیامک نعمتی و هنانوف نیست در تمرین یحیی را گول میزنند در بازی هیچی نیستند .همه پاسهای دانیال را در این سه بازی ببینید فقط یک پاس خوب و دیگر هیچ هنانوف باشد گل نمی‌خوریم لااقل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی