نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مخالف انتخاب مربی داخلی در فدراسیون فوتبال کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کمیته فنی با انتخاب مربی داخلی برای تیم ملی مخالفت کرد.

علی اصغر مدیرروستا که در زمان مدیریت میرشاد ماجدی یکی از اعضای تاثیر گذار کمیته فنی بود، با انتخاب مربی داخلی برای تیم ملی مخالفت کرد. این در حالی است او یکی از کسانی بود که با برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی موافقت کرد و البته دوست داشت علی دایی جانشین این مربی کروات شود.

این عضو کمیته فنی پیرامون انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی گفت:« در حال حاضر قیمت مربیان ایرانی در لیگ برتر به قدری بالاست که شاید بعضی‌ها راغب نباشند به تیم ملی بروند. از طرف دیگر وقتی ما مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم معمولاً به اندازه مربی خارجی به آن فرد بها نمی‌دهیم. علاوه بر این بحث زمان دادن به مربی ایرانی هم مهم است. ما اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان را به‌صورت درست و اساسی در مسیر پیشرفت قرار بدهیم باید یک مربی درجه یک خارجی بیاوریم. مربیان ما تجربه لازم را در میادین بین‌المللی ندارند و ما در فوتبال مدرن روز دنیا باید به این موضوع فکر کنیم. متأسفانه ۱۰ سال در تیم ملی به کی‌روش زمان دادیم و او در این مدت باید فوتبال ایران را متحول می‌کرد، ولی هیچ کاری در این زمینه انجام نداد.»

فدراسیون فوتبال قرار است فردا در نشست اعضای هیات رئیسه در شهر چوار در مورد سرمربی آینده تیم ملی تصمیم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ت DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    مربی داخلی هاشمیان از نظر دانش به روزتره توآلمان و سخترین شرایط مدرک گرفته تو کلاسهای گواردیولا
  • محمد IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    خوبه خودتون هم اعتراف می کنید که:"۱۰ سال به کی‌روش زمان دادید، ولی هیچ کاری انجام نداد" 10 سالی که اگه یه مربی بخواد یه نونهال رو تبدیل به مسی و رونالدو بکنه کافی بود. 10 سالی که طرفداران کیروش، برای هر یک روزش به فوتبال ایران خیانت کردند.
    • ع ق QA ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      مدیر روستا و قاسمپور در اقلیت هستند و باند مظلومی محصص و ماجدی از طرف تاج و خطیر و ساکت حمایت میسود لنها نکونام یا مجیدی را سرمربی می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی