نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
با اعلام عضو هیئت رئیسه؛ قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام احسان اصولی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرارداد وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال تمدید می‌شود.

تیم ملی فوتسال با رهبری این مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و در بازی پایانی در برابر ژاپن شکست خورد و دوم شد. با این حال فدراسیون فوتبال قصد دارد قرارداد این مربی که اسفند ماه به پایان می رسد، تمدید کند. این خبر را عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داده است.

احسان اصولی هم چنین در مورد نشست مهدی تاج با وحید شمسایی گفت: در این جلسه  شمسایی در ابتدا در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گزارشی ارائه کرد. همچنین نقطه نظرات خود را در مورد موفقیت این تیم و بازی‌های تدارکاتی خصوصاً در فیفادی در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ و اضافه کردن یک مربی خارجی به عنوان کمک دهنده در تیم ملی اعلام کرد. در این جلسه هم چنین در مورد بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی ازبکستان، برزیل، تایلند و... صحبت و مقرر شد که کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    جالبه یادمه قدیما مربی فوتسال نتیجه نمیگرفت عوض میشد ,یادمه همین ادم با مربی برزیلی وقتی تو فینال به ژاپن باختیم اومد گفت ما برمیگشتیم مربی اشتباه کرد جا دروازبان منو گذاشت و نسخه مربیو پیچید ...حالا میگن داره تغییر ایجاد میکنه باید بمونه؟چه تغییری ایجاد کرد تیم قهرمان اسیا رو دوم کرد و هفتم جهانو حذف ؟کدوم جوون رو معرفی کرده؟ اینکه اتفاقا بعضی از کنار رفته هارو هم برگردوند،بنظرم سیاسی ابقا شد چون مثل کیروش خوش رقصید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی