نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
ادعای استقلالی‌ها؛ معاوضه نمی‌کنیم اما یک ستاره را می‌گیریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها مدعی هستند که برای نیم‌فصل دوم مهاجم تیم تراکتور را جذب خواهند کرد.

شکست استقلال در تبریز مقابل تراکتور باعث شد تا همه نگاه ها به خط حمله ناتوان و مهاجمان  این تیم باشد. به همین دلیل کاملا مشخص است که استقلال با وجود ترافیک در خطه حمله همچنان به دنبال جذب  مهاجم و البته کاوه رضایی است . حتی  طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شد که آنها حاضرند کاوه را با یکی از بازیکنان خود معاوضه کنند و از سیاوش یزدانی به عنوان چهره مورد نظر یاد کردند ولی جمعه شب هنگام بازگشت کاروان استقلال به تهران گروهی از اعضای حاضر در این جمع مدعی بودند سیاست باشگاه بر این پایه استوار شده است که کاوه رضایی را جذب کند اما تا سر حد امکان سیاوش یزدانی را هم نگه دارد و او را به تیم دیگری ندهد چون با توجه به مصدومیت مرادمند و غلامی  در خط دفاع استقلال حالا با کمبود هم مدافع مواجه است.

گفتنی است همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال همچنان بسته است و نمی تواند مهره جدیدی را جذب کند و باید دید مدیران باشگاه برای حل این مشکل  می توانند میلیچ مدافع اسبق و گابریل پین مربی فصل گذشته خود را راضی و با آنها تسویه حساب کنند یا خیر . 

بد نیست بدانید پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل شکایت میلیچ و گابریل پین بسته شده است و هنوز فیفا در مورد پرونده استراماچونی که باشگاه استقلال محکوم به پرداخت پول این مربی شده است ، حکمی را صادر نکرده است . 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    ساپینتو را بیرون کنند و خسرو حیدری را سرمربی کنند م ق را پس بفرستند امارات به جاش یک بازیکن جوان را بازی بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی