نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یورگن کلوپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از باخت تیمش به برنتفورد به شدت از داور مسابقه انتقاد کرد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از باخت ۳-۱ تیمش مقابل برنتفورد تصمیم استوارت اَتوِل در قبول کردن گل سوم برنتفورد را مورد انتقاد قرار داد.

کلوپ اعتقاد داشت که برایان امبومبو مهاجم برنتفورد قبل از زدن گل، ایبراهیما کوناته مدافع لیورپول را هل داده است. مربی آلمانی لیورپول گفت: «من به گل سوم آنها احترام نمی‌گذارم!» او همچنین معتقد بود که داور مسابقه در محوطه جریمه قوانین را به نفع برنتفورد عوض کرده است!

سرخهای آنفیلد در اولین بازی سال جدید میلادی شکست سختی را در غرب لندن متحمل شدند. گل به خودی کوناته به همراه گلهای یوان ویسا و برایان امبومبو باعث شد برنتفورد میزبان با ادامه نتایج خوب خود به رتبه هفتم جدول برسد.

کلوپ از روش برنتفورد در ضربات ایستگاهی نارات بود و اعتقاد داشت بازیکنان این تیم خطاهای زیادی داخل محوطه جریمه و هنگام ضربات ایستگاهی انجام می‌دادند که مورد توجه داور قرار نمی‌گرفت. او گفت: «البته که ما هم بدون نقص رفتار نمی‌کردیم. اما آنها قوانین را داخل محوطه جریمه عوض می‌کردند. بازیکنان حریف واقعا هل می‌دادند و بازیکنان ما را می‌کشیدند و همه کار می‌کردند و داوران هم هیچ کاری نمی‌کردند. پذیرفتن این موضوع خیلی سخت است و البته که ما هم باید بهتر کار می‌کردیم.»

او همچنین گفت: «دلیل اینکه برنتفورد روی ضربات ایستگاهی خیلی موفق است و البته روی ضربات ایستگاهی هم گلهای زیادی می‌خورند این است که کاری که در محوطه جریمه حریف انجام می‌دهند را نمی‌توانند در محوطه خودشان انجام دهند چون داور آنجا پنالتی می‌گیرد.»

کلوپ گفت از تیمش انتظار بیشتری داشت و انگشت اتهام را باید به سمت شاگردان خودش بگیرد اما تاکید کرد که نمی‌تواند قبول کند که چطور گل سوم حریف پذیرفته شده است: «اصلا نمی‌دانم چه بگویم. وقتی شما با سرعت در حال دویدن هستی اگر کسی شما را از پشت هل بدهد کنترل خود را از دست می‌دهی و زمین می‌خوری. اینها صحنه‌هایی است که داور مسابقه باید در مورد آن توضیح دهد البته اگر کسی او را مورد سوال قرار دهد. می‌دانم که الان بعضی‌ها می‌گویند این بهانه گیری است اما اینطور نیست من از خودمان انتظار دارم که بهتر کار کنیم. اما گل سوم حریف ربطی به این چیزها ندارد و نمی‌توانم به آن احترام بگذارم چون کاملا خطا بود!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی