نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمایت کارشناس فوتبال از استقلال: باعث تاسف است با این همه ثروت معطل VAR هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خطای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیم مس رفسنجان باعث عصبانیت شدید کادرفنی و اخراج بهزاد غلامپور و چهار اخطاره شدن سرمربی آبی‌پوشان شد.

محمد نوری از کارشناسان فوتبالی گذشته که سابقه بازی برای تیم استقلال را در کارنامه دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات حاشیه‌ای در بازی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: «مسئولان ارشد فدراسیون فعلی باید بابت این وضعیت خجالت بکشند! شما و مسئولان قبل از شما اینقدر دست دست کردند که این بلاها سر تیمهایی مانند استقلال بیاید».

وی ادامه داد: «متاسفانه هنوز یک ماه از پایان جام جهانی نگذشته که شاهد بودیم کشور کوچک همسایه، با چه امکاناتی فوتبال را در کشورش برگزار می‌کند و ما با این همه ثروت هنوز معطل یک کمک داور ویدیویی هستیم...».

 متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محسن IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    حداقل یه ذره انصاف داشته باشید چند بازی به سود استقلال بوده...حالا یه بارم به ضررش...
  • شیرازی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    هرچند دیگه فوتبال هیچ اهمیتی نداره ولی این بشر از رو نمیره، اون همه پنالتی بی خود فصل قبل و این فصل برا تیمت گرفتن که حسابش از دستمون در رفته خدا کنه زودتر var بیاد شاید شما ها درست شدین ، تو همین بازی دوتا پنالتی مس را نگرفتن ، تا کی میخوایید با مظلوم نمایی کارتونو پیش ببرید ، هوچیگری هم حدی داره بازی با نفت آبادان بازیکن تیمتون باید اخراج میشد ، پنالتی الکی براتون گرفتن ، بس کنید اینه همه شلوغ کاریو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی