دیدیه دشان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فرانسه از حریف خروس‌ها در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمجید کرد.

دیدیه دشان در پی برتری ۲ بر یک شنبه شب شاگردانش مقابل انگلیس و راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: «این فوق‌العاده است که موفق شدیم به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها برسیم. این یک بازی عالی بود. ما مقابل یک انگلیس واقعاً فوق‌العاده قرار گرفتیم اما یک بار دیگر واکنش خوبی از خود نشان دادیم. این برد فوق العاده‌ای است و باید از آن لذت ببریم. ما حالا در مرحله نیمه نهایی هستیم اما هنوز به چیزی نرسیده‌ایم. ما ذهنیت و روحیه لازم را داریم.»

سرمربی فرانسه همچنین در خصوص رویارویی تیمش با مراکش در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: «از مراکش شناخت داریم. ما برای رویارویی با آنها بسیار جدی آماده خواهیم شد، چون مراکش سزاوار به رسمیت شناخته شدن است. انتظار نمی‌رفت که آنها به این مرحله برسند و این چیزی جز شگفتی نیست.»

فرانسه امیدوار است با تکرار قهرمانی در جام‌جهانی بعد از ایتالیا (در سال‌های ۱۹۳۴ و ۱۹۳۸) و برزیل (در سال‌های ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲) سومین کشوری باشد که این کار را انجام می‌دهد. اگرچه دو تیم ذکر شده جام ژول ریمه گرفته‌اند و این جام‌جهانی فیفا را تابه‌حال هیچ تیمی دو مرتبه متوالی کسب نکرده.

خروس‌ها تابه‌حال دو مرتبه قهرمان جام‌جهانی شده‌اند که دیدیه دشان سال ۱۹۹۸ کاپیتان تیم قهرمان بوده و سال ۲۰۱۸ هم هدایت آن را برعهده داشته است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی