نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
عجیب اما واقعی؛ مجوز حرفه‌ای استادیوم آزادی پس از ۵۰ سال صادر شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم آزادی صادر شد.

به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم ورزشی آزادی صادر شد.

تیم کارشناسی از شرکت بین المللی گواهی دهنده شخص ثالث و مستقل ‌مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت پس از بررسی های فراوان و تطبیق موارد طرح شده از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا)، مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای استادیوم‌ ورزشی آزادی صادر کرد.

کسب این مجوز حرفه‌ای با حمایت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همت و تلاش مجدانه ملی حاصل شد.

گواهی ارزیابی انطباق ایمنی بعد از ۵۰ سال و برای نخستین بار از بدو تاسیس مجموعه ورزشی آزادی صادر می شود تا دغدغه بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور رفع شده و الزامات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس لحاظ شود.

گواهینامه انطباق با الزامات AFC جهت صدور تایید نهایی به این کنفدراسیون ارسال می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    حتما توجه کردین که این شرکت بین المللی داخلیه ؟ یا من اشتباه میکنم؟ اخه ورزشگاهی که سیستم برقش مال زمان ساختشه ،سکوهاشو (فقط همونا جلو چشمه) تخریب کردن برا نوسازی و چمنش تاریخ انقضاش گذشته چجوری غیر اینکه وزیر بگه (گیت که داریم نور هم هست چمن و صندلی هم ک داره بده بقیشو تا موقع اونا میان چک کنن ردیف میکنیم) مجوز گرفته ،دقیقاکاری که با کمیته تایید صلاحیت کردن ،اینقد ای اف سی رو دور زدن تا اخر اینا دیگه روشون نشد شایدم ترسیدن دستشون رو بشه و همکاری نکردن ...مسئول ما یعنی استفاده از همه ظرفیت ها برای دروغ گفتن ،شما باور کردی؟ باشه پس هیس ،کسی چیزی نگه ، بزار اونام باور کنن ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی