نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
ویدیو| خلاصه بازی آمریکا - ولز/ بهترین نتیجه برای ایران
منبع: ورزش۳
طول ویدئو: 05:07

خلاصه دیدار تیم‌های آمریکا و ولز و در روز دوم از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تساوی یک بر یک دو تیم را ببینید.

تیم ملی کشورمان عصر امروز در حالی به مصاف تیم ملی انگلیس رفت که از سوی به خاطر شرایط نامناسب آماده سازی و تغییر سرمربی در فاصله ۴۰ روز مانده به شروع مسابقات ، نگرانی های بسیاری را برای علاقه مندان به فوتبال و تیم ملی به وجود آورده بود. از سوی دیگر بازگشت کارلوس کی روش روزنه های امید را برای علاقه مندان و طرفداران سرمربی پرتغالی باز کرده بود تا با وجود کی روش، بتوانیم مانند ۲ دوره قبلی این مسابقات، عملکرد قابل توجهی از تیم ملی فوتبال کشورمان ببینیم.

دیروز اما ملی پوشان با ترکیبی عجیب و متفاوت به میدان رقابت با انگلیسی ها پای گذاشتند و مصدومیت شوکه کننده بیرانوند در دقیقه ۸ نیز سبب شد تا در همان ابتدای بازی، شیرازه تیم از هم بپاشد. هرچند تا انتهای بازی موفق شدیم ۲ بار دروازه گران ترین تیم جام جهانی ۲۰۲۲ را باز کنیم اما ۶ بار هم توپ را از درون دروازه مان خارج کردیم تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ به سود سه شیرها به پایان برسد.

چند ساعت بعد از دیدار تیم ملی ایران با انگلیس، دو تیم آمریکا و ولز باید دیگر بازی این گروه را انجام میدادند که با توجه به شکست تیم ملی در دیدار اولین دیدار خود، نتیجه این مسابقه برای کی روش و شاگردانش بسیار حائز اهمیت بود. بهترین نتیجه هم برای ما در این بازی می توانست تساوی باشد که به لطف گل پنالتی گرت بیل، این اتفاق افتاد و دو تیم آمریکا و ولز به تساوی یک بر یک رضایت دهند تا فاصله تیم ملی ایران با تیم های دوم و سوم گروه، تنها یک امتیاز باشد.

حالا شاگردان کی روش می توانند با فراموش کردن شکست سنگین مقابل انگلیس، تمام تمرکزشان را روی ۲ بازی بعدی بگذارند و با کسب امتیاز مناسب از این ۲ بازی، رویای صعود از مرحله گروهی جام جهانی را برای اولین بار به واقعیت تبدیل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی