نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
فرشاد پیوس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس، آقای گل همیشگی فوتبال باشگاهی ایران پوکر تاریخی را در تبریز به جا گذاشته است.

پرسپولیس در فاصله مرداد تا مهر سال ۷۰ یکی از بهترین دوران فصول خود را پشت سر گذاشت، آنها بعد از حذف الهلال در نیمه نهایی رقابت‌های جام در جام باشگاه های آسیا در مرداد سال ۱۳۷۰ و قبل از برگزاری فینال این رقابتها برابر المحرق بحرین به تبریز رفتند و با چهار گل تراکتور سازی را از پیش رو برداشتند.  

ستاره آن سالهای فوتبال ایران و مرد همیشه آقای گل رقابت های باشگاهی در ایران ، قطر و آقای گل بازی های آسیایی سال ۱۳۹۰پکن فرشاد پیوس در این دیدار هر چهار گل پرسپولیس را به ثمر رساند.  

تراکتور که در حضور ۳۰هزار هوادار چهار گل از پیوس و پرسپولیس دریافت کرده بود، تنها موفق شد یک گل توسط فوروارد خوب آن روزهای خود احد شیخ لاری به ثمر برساند تا پیوس یکی از روزهای خوب خود را که در آن سالها کم نبوددر تبریز سپری کند.

عکس| پوکر تاریخی یک پرسپولیسی در تبریز/ وقتی آقای گل سرخ ها طوفان به پا کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    مرد همیشه آقای گل ، فرشاد حنتلمن و دوست داشتنی
  • مهران IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    فرشاد آقای گل بازیکنی که 6 سال آقای گل ایران بود 1 سال آقای گل قطر (در نیم فصل دوم حضور در قطر آقای گل کل فصل شد یعنی باحضور در نصف بازیها) آقای گل ................. نابغه فوتبال ایران که در بد برهه ای فوتبال بازی میکرد زمانی که بازیهای ملی در یک سال به تعدا انگشتان یکدست نبود، اوج جنگ و .... وگرنه امثال دایی و . .. خواب شکستن رکوردهایش رو هم نمیتونستن ببینن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی