نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| تنها بازیکنی که اسکوچیچ را فراموش نکرد/ رفتار متفاوت ستاره تیم ملی در خصوص مربی اخراجی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون اما به عنوان یکی از حامیان اسکوچیچ با انتشار یک استوری از این مربی کروات به خاطر زحماتش تشکر کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات ایران پیش از جام جهانی از سمت خود برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش داد. نوع برخورد فدراسیون فوتبال با مربی ای که جواز صعود به جام جهانی را در سخت‌ترین شرایط برای تیم ملی به دست آورده محترمانه نبود و جدایی اسکوچیچ می توانست در فضایی بهتر اتفاق بیفتد.

با این حال بعد از برکناری این مربی و آمدن کی‌روش حتی بسیاری از بازیکنان تیم ملی هم نسبت به جدایی اسکوچیچ هیچ واکنش نشان ندادند. سردار آزمون اما به عنوان یکی از حامیان اسکوچیچ با انتشار یک استوری از این مربی کروات به خاطر زحماتش تشکر کرد. آزمون یکی از معدود بازیکنانی بود که اخیرا تولد اسکوچیچ را تبریک گفته بود. آیا واقعا یک تشکر ساده از مربی‌ای که ایران را راهی جام جهانی کرده می‌تواند برای بازیکنان تبعات داشته باشد؟ به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی بیش از حد این روزها درگیر محاسبات اینچنینی قبل از جام جهانی شده‌اند.

عکس| تنها بازیکنی که اسکوچیچ را فراموش نکرد/ رفتار متفاوت ستاره تیم ملی در خصوص مربی اخراجی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • غدیر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    مرحبا به سردار رفتار انسان دوستانه و غیر ایرانی نشان داد چون ما ایرانیها هیچ وقت قدر شناس نبودیم .....
    • احمد JP ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بزرگ زاده یعنی سردار درود به شرفش
    • پدرام CA ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      اینکه بازیکنان تیم ملی دو دسته شده بودند رو همه میدونند.همین ترس امروز بازیکنهایی مثل امیری و سروش و کنعانی و... که سابقه کار و طبعا اشنایی با روحیات کیروش رو دارند خودش بهترین گواه بر اینه که کیروش اولوبتهاش رو چه چیزهایی قرار میده. وقتی که شما حتی بترسی که با مربی سابق خودت، یک خداخافظی ساده بکنید این چه معنی جز این داره که در تیمی که کیروش مسئول اون باشه روابط شخصی بازیکنه که تعیین کننده هست نه عملکرد فنی
  • فرهنگ IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    این کار اگه از سوی هر بازیکنی به غیر از آزمون بود ارزش داشت. کارهای آزمون بی اهمیت و بچگانه هست. شما هم بیخود اینقدر در دلسوزی نسبت به اسکوچبچ زیاده روی نکنید. این کروات های گداگشنه تا هستند تا اونجایی که می تونند چندین برابر خدماتی که میدن می خورند و بعد از رفتن هم با شکایت و حکایت به فیفا تا اون دلار و یوروی ممکن آخر رو مثل عصاره می کشند و می برند‌ تجربه نشون داده که این گداگشنه ها احترامشون فقط پوله.
    • Shahrokh IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      آقای بی فرهنگ..کار سردارآموز م⁴عرفتی بوده و یک حرکت ارزشی که در ذات ایرانیانی مثل ایشان می‌شود دید و اصلا بحث سر خوب بودن مربیان اروپایی و آمریکایی نبوده که به ظّن شما مربیهای خارجی غیر کروات مثل ویلموتس خیلی بهتر و با وجدان تر هستند این چه استدلالی است میکنی کدام مربی کروات بزرگترین پرونده مالی در فیفا علیه ایران درست کرده..شما غرب گدایان همیشه ناجوانمردانه و نا حق قضاوت کردید
    • سعید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      مزخرف گویی و زیاده گویی و بی منطق بودنتان رو تمام کنید که دیگر حال ما از این حمایت و تعصب کرو کور و غیر منطقیتون از کیروش مربی متوسط حالمان را بهم زده. تشکر کردن از مربی سابق یک حرکت انسانی و خوب و معرفتی است چرا حسادت میکنید. اسکوچیچ بنده خدا با کسب نتایج خوب با خیلنت کنار گذاشتین طلبکار هم هستید شما که به خواسته غیر فوتبالی و غیر اخلاقیتون رسیدین دیگه چی میگید بازم اسکوچیچ رو ول نمیکنید . نه فرهنگ شما خیلی خوبه که در اوج نمک نشناسی به اسکوچیچ زحمتکش و شریف میگید گداگشنه و پولشو هم نگیره چرا مگر کم زحمت کشید برا تیم که میگید فردا میره شکایت کنه که پولشو بگیره بله که باید حداقل کاری که باید میکردیم این بود شرافتمندانه با این انسان برخورد میکردیم و بدرقه خوب و تشکر و پولش رو هم تمام و کمال میدادیم به خاطر زحماتش و صعود دادن ایران به جام جهانی در شرایط نود ونه درصد حذف .مگر شما خدا نمیشناسید ومگر انسانیت نمفهمید اصلا چی برای شما مهمه که این حرفهارو میزنید و خودتام رو روسیاه تر میکنید که دیگر حالمان بهم میخوره با این نظرات کور و جاهلانه و توهین آمیز .بروید فکری به حال خودتان کنید.
  • مجید IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    دم سردار آزمون گرم انسانیت و شخصیتش رو نشون داده
    • مهدی US ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      دم سردار آزمون گرم انسانیت و شخصیتش رو نشون داده با کاری که با دختر تازه متولد خودش در روسیه کرد
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    مردانگی خیلی وقته مرده همه نان بنرخ روز خور شدند حتی ورزشکاران دنیا اینقدر ارزش ندارد که اسیر شهرت و ثروت شوی آزاده مرد باش قشنگی دنیا به آزاد مردانش است نه خوار و زلیلان
  • ساسان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ما اهل کوفه نیستیم !؟؟؟ با اینکه آزمون بازیکن مورد علاقه ام نیست و ... ولی در این اواخر مصاحبه هاش و رفتار ش خیلی حرفه ای و درست و منطقی بود، دمش گرم، از یکی در این مورد بخصوص یک رفتار مردانه دیدیم حداقل.
  • ناشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    احسنت‌به‌سردار‌که‌معرفت‌ایرانی‌رادر مقابل‌اسکوچیچ‌نشان‌داد‌تادرتاریخ‌ماندگارشود‌.اسکوچیچ‌الان‌رفت‌واطمینان‌داشته‌ باشید‌روزی‌دوباره‌برمی‌گردد.‌‌ولی‌نه‌بااین‌تفکر‌واخلاق‌چون‌روش‌احترام‌آمیز‌درمقابل‌ ایران‌جواب‌نمی‌دهد‌‌برخورد‌اهانت‌آمیز‌ درکشورما‌بهتر‌جواب‌می‌دهد‌چون‌تعبیر‌ ما‌این‌است‌‌که‌طرف‌مقابل‌قاطعانه‌ برخورد‌می‌کند.
  • شاهین IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درود به سردار شریف و قدر شناس تیم ملی فوتبال ایران زمین..
  • شهروز IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار آبروداری کرد .
  • Ali IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درود بر سردار عزیز
  • تاجی اصیل IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    از اخلاق عجیب کی روش همه بازیکنان خبر دارن ، همه می‌دونن بازیکنی مثل سید جلال حسینی یا قبلترش سید مهدی رحمتی چرا در اوج از تیم ملی خط خوردن و دست بر قضا بدلیل همین لجبازی کی روش با بازیکنان، چوبش رو در بازی با ژاپن همه فوتبال ایران خورد یا نبردن رحمتی و بازی ضعیف در برابر بوسنی. برگشت کی روش اشتباه تاریخی در فوتبال ایران بود برگشتی که مشخصاً تعجب رسانه های مصر و‌کلمبیا رو داشت و هیچ کس نمیتونه بگه چه جوری مربی که در نرسوندن دو تیم به جام جهانی ناکام بوده حالا سر از ایران درآورده؟!
  • شایان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    به تو میگن یک جوان ایرانی کن بهترین کار را کردی بقیه باید بدانن که در هر شرایطی انسان باید از معلم خودش در هر زمینه ایی سپاس گزار باشد.
  • احمد حسن IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    آخه این مملکت کسی نیست که بگوید چقدر پول بی زبون بدن اسکوچیچ تاراضی شودوچقدر بدهند به کی روش تا راضی شود واخرش درسه بازی ۲تا باخت ویک مساوی بگیرند این چه انتخابی است اقایانی که مدعی هستید که خیلی ازفوتبال میدونید هم به تیم ضربه زدیدوهم ابروی کشوررابردید.این انتخاب فقط برای بزرگ نمایی کیروش بود و سیلی به ایران.ننگتان باد.
  • ایران IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تیم ملی تاوان این نمک نشناسی رو در جام جهانی خواهد داد.
  • سینا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    مرد بودن و با معرفت بودن و با اصل و نسب بودن و باشعور بودن و قدردان بودن و خیر بودن وحرف حق گفتن.. توی این روزا خیلی کم شده..خیلی مردی آزمون... ما هم از تو.. هم از اسکوچیچ ممنونیم..
  • علی غریبی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درود به شرف سردار، بقیه از فدراسیون تاج وکیروش ترسیده وحتی یه تشکر خشک و خالی هم از اسکو نکردن!براستی که مردمانی بد بدرقه ایم.
  • آشنا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تیم.ملی و این.جام.جهانی اگه کی روش. بخواد مربی ایران باشه امیدوارم هر 3 بازی با بدترین نتیجه های. ممکن رقم بخوره و حذف بشیم
  • ولی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    رفتن به جام جهانی انقدر مهمه که شرافت و مردانگی را بفروشید تازه اکثر این بازبیکنان یک یا حتی دو جام جهانی را تجربه کرده اند..
  • کاردان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    افرین به مرامش👏👏👏👏
  • ف دال IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کاش 1% این معرفت رو آدم نسبت به بچه‌ش هم داشته باشه، کاااااااااااااااااااااش..
    • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      چون قرار شده بچه دختر روسه رو گردن بگیره
    • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      سردار از روز اول بامعرفت بودنشو تا بازیهای نشون داد، که واقعا دوست داره درخدمت تیم باشه،مثل بعضیا تکرو نبود، الآنم دوباره معرفتشو نشون داد واز مربی که تو بدترین شرایط تیم ملی رو به جام جهانی برد،بجای همه تشکر کرد،درود به مردانگی و غیرتت، من فارسم ولی اینو بگم سردار یکی از بامعرفت ترین بازیکنان تیم ملی هست،
  • Mohammad IQ ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار در جام جهانی قبلی به کل ملت ایران مادر را معنا کرد و جایگاه مادر را به همه یادآوری کرد و امروز هم مردانگی و روراستی و قدرشناسی و نترس بودن را هم به فدراسیون و هم به کل جامعه ی ایران یاد داد . زنده باد مردی که با زحمات خودش پیشرفت کرده و خیلی ها دوست دارن زمین بزننش اما سردار قوی تر از این حرفاست و در تاریخ اسم خودش را ثبت خواهد کرد مردهای بزرگ اینچنین راه متفاوت و سخت را طی می‌کنند که خاص می‌شوند.
  • پوارو IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    چقدر شیرین و دوست داشتنیه این ستاره baby face
  • ایرانی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    با معرفت
  • اشکان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بازم معرفت سردار
  • آرش IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    یاشاسین تورکمن اوغلی ، زنده باشی پسر ترکمن که بارها و بارها در شرایط سخت با اصالت بودن خودتو به دور از منافع شخصی و موقعیت طلبی نشون دادی این خصلت برای هرکس قابل دستیابی نیست باید تو ژنت باشه با اصالت
    • عادل فردوسی ۰ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      سلام ودرودوصددرودبرسرداربزرگ ایران،،درودبربیرالوند شاخص عشایرجسوروشجاع درود برشجاع ومحرمی ووواینهاهمگی جوانمرد جسورباشهامت هستنددرودبرپدرومادراین چهارجوان که اینگونه انهارا باشهامت وجوانمردتربیت کردندکه انسانیت وشرافت رابه کسب ثروت،وشهرت نفروختندودرودبرخداداد ها که سرلوحه عشق ا یمان انصاف وترویج،دهنده مرام جوانمردی هستندوپول تملق وچا پلوسی یافتنه گری وخاله زنک بازی وغریب کشی وپچ پچ کردنهای زنانه صفت نخواهندخوردالبته انهابدانندکه چاه کن همیشه ته چاه خواهدماند،وعاقبت خاله زنکهای فتنه گرجزبی حیثیتی وعذاب چیزی عایدشان نخواهدشداینده نزدیک خواهنددید.درودبر سرداربزر گ وخدادادعزیزمنصوریان میثاقیان وووانهاکه دررگهایشان جوانمرد ی موج میزندامایک سخن باتاج دارم برای اسکوویچ شرط بردن تیم سنگال وارگویه گذاشتی حال برای حسن نیت ابتداازکیروش بخواهیدبااین دوتیم بازی کندشرط قراردادرابااوپیروزی برابراین دو تیم بگذاریدهرچندشک ندارم وسوگندمیخورم شرط میبندم باکیرو ش وهرسرمربی غیرازاسکوویچ "دربرابرانگلستان وبالاخص امریکاشکست مفتضحانه وبیسابقه خواهیدخوردوانگاه بایدتمام هییت ریسه جوابگوومحاکمه وحبس شوند
  • بابک IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    پس هنوز رسم جوانمردی در این کشور نمرده
  • محمود IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    همین ترس بازیکنا از واکنش کیروش نشون دهنده سطح پایین اخلاقی و رفتارهای بچه گانه و احمقانه و عقده ها و کینه جویی ها و خصلت های ناشایست این مرده. همون خصلت هایی که باعث شده با وجود تمام توهین هایی که به ما کرد باز خودشو طلبکار ما بدونه و با وجود اینکه هیچ افتخاری نه تو فوتبال ایران و نه تو تیم ملی های پرتقال و مصر و کلمبیا کسب نکرده و مربی بی افتخاره، خودشو خیلی بالا بدونه. دوست دارم یه روز از نزدیک ببینمش ازش بپرسم افتخار شما تو دوران مربیگریتون چی بوده، کدوم تیمو تونستین موفق کنید. پرتقالو با اون همه ستاره به چه روزی انداختین؟ مصرو با اون همه ستاره چرا نابود کردید؟ کلمبیا چرا شمارو بیرون کرد؟ بعد از هشت سال توهین و تیغ زنی چرا حال روز فوتبال ما به جایی رسید که سه تا از ژاپن خورد و تو هیچ کدوم از جام ملت ها موفق نبود. قطعا بعید خودشو ببینم. ولی اگه وکیل مدافعین ایشون تو خبر ورزشی و بقیه کیروش پرستا کامنتمو خوندن یه جواب به ما بدن.
  • آیهان IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    وحید امیری چرا فراموش کرده باباش؟؟؟بیچاره اسکوچیچ می‌گفت وحید پسرم عجب پسر شارلاتان دورو دورنگی فقط فکر منافع خودشونن ترسیده حسابی کیروش دعوتش نکنه البته ممکن ک دیکه اخر تیم ملی باشه برا امیری ...
  • milad IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار معرفت خودشو نشون داده
  • قیطور IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار با معرفت قدر دان احسنت نه مثل نمک نشناس ودنبل جا اسم وپول
  • ج IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اینا همش ظاهر سازیه سردار اگه راس میگه بره زن و دختر یواشکی از روسیه جمعشون کنه
  • محمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درود بر سردار آزمون واقعا فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج بدترین رفتار ممکن را با آقای درگان اسکوچیچ داشتند و این نشانه شخصیت و شعور و معرفت پایین این هاست. آقای اسکوچیچ ایران را به جام جهانی برد و همه گندکاری های تاج را پاک کرد ولی افسوس که تاج بی معرفت قدر این همه زحمت و تلاش را ذره ای درک نکرد. درود بر شرف اسکوچیچ و سردار♥️🌹
  • ناشناس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    معنی سرداری را در قدر شناسی ومهربا نی اثبات کردی عزت وذ لت دست خداست این رسم روزگار است هر آمدنی رفتنی ولی با معرفت باش برا همه ارزی س لامتی دارم
  • حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    دم سردار گرم. مثه تاج نمک نشناس نبود دست اسکوویچ درد نکنه.
  • عبدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درور بر سردار آزمون
  • ایران IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    حیف اسکو ولی خب از اینکه امثال پیروانی دیگه رو نیمکت تیم ملی نمی بینیم عالیه
  • ناصر IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تو که اینقدر ادعای معرفت داری چرا مسیولیت دخترت اززن روس را نمی پذیری شاه ادب ومعرفت؟
    • ایرانی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      اخه ،الان هر چی میکشیم ،از شماهای هست که به خاطر تعصب غلط و کورکورانتون هست ، به جای این نظرات بی ربط یه زره مطالعه ات رو بیشتر کن ،تعصب همیشه باعث عقب موندگیت شده ،بیسواد بودنت رو تابلو نکن
  • فرهاد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار درست ترین رفتار رو با اسکوچیچ داشت
  • مهدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    چون از اسکوچیچ کولی می گرفت و هر ادایی که دلش میخواست در می آورد ولی دیگه با اومدن کی روش خبری از این لوده بازی ها نخواهد بود
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    نظرم در مورد سردار کاملا عوض شد .دمش گرم
  • جاسم آبادانی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    خیلی واضحه ما شیعیان مجاز هستیم از اصل فقهی تقیه استفاده کنیم وهرجا لازم دونستیم با وجدان راحت دروغ بگیم و حقیقت رو کتمان کنیم. ولی سردار که از، اهل تسنن است به همچین چیزی اعتقاد ندارد
    • رضا IQ ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      مزخرف نگو
  • سامانی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کسانی که فوتبال و ورزش حرفه ای را با اخساسات تیتر میزنند و مقایسه میکنند چیزی از فوتبال چرا نمیگید تیم ایران اسکوچیچ‌را به‌کشورهای خلیج معرفی و معروف کرد مکر آرسنال ونگر رئال دلبوسه و و و و کنار نگزاشت
  • کیون IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    از یک لحاظ خوب شد کی‌روش آمد چون بازیکنای تیم ملی ازش حساب می برند و مثل اسکو نیست بحساب نیارن اما کی‌روش با هیچ بازیکنی شوخی نداره وباید با تلاش وکوشش خود در جهت نتیجه گیری تین بجگند
  • ت IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    از سردار خوشم نمیاد ولی از من مردتره
  • ایرانی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سلام،اینا کی هستن،چه مافیایی دارن،میلیاردها پول ما بیچاره های خل رو که خود و خانواده هامون با بدبختی زندگی میکنیم به باد دادن ،الان هم با زدو بندبرگشتن، با شرف وحیثیت ابرانی بازی میکنن و این مرد بزرگ و جنتلمن رو که تیم در آستانه حذف رو به جام جهانی برده اخراج میکنند .،یعنی یه مرد توی این کشور پیدا نمیشه جلو این همه کاری رو بگیره،رستم و گودرزکو،اسفندیاران را چه شد
  • حیدر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    انصاف نبود اسکوچیچ را کنار بگذارند آفرین به سردار حق استاد و شاگردی را بجا آورد
  • نادر IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    توهینهای کیروش به فوتبال و جامعه ما هنوز یادم نرفته،ما در زمان این شخص رفتیم جام جهانی که قبلٱ هم میرفتیم،مساوی گرفتیم که قبلٱ هم گرفته بودیم حتی بهترش که برد بود بدست آورده بودیم،مهم جام ملتها بود که با اون باخت خفت بار به ژاپن حذف شدیم،حتی سوم هم نشدیم که قبلٱ میشدیم،آوردن کیروش و دادن لقمه حاضر و آماده حضور در جام جهانی به اون فقط از فرد معلوم الحالی مثل تاج بر میاد که با یک درصد جانبازی کشور رو ارث پدری خودش میدونه،این وسط چند نفر از بازیکنان هم که زمانی سوگلی کیروش بودن همه جوره خودشونو به تاج فروختن،واقعٱ به غیر از کلمه تاسف چیز دیگه ای نمیشه گفت و در نهایت کشور ما تنها کشور دنیاست که آزموده را دوباره آزمایش میکنن تا معجز ه ای رخ بده و دو دو تا بشه پنج تا ... ( ضمنٱ کیروش داره خودشو به آب و آتیش میزنه تا رکورد حضور در جام جهانی به عنوان مربی خودش رو به پنج بار برسونه تا با رکورد مربی یوگسلاو سابق میلوتینوویچ برابر بشه و در این رکورد با اون شریک بشه،انگاری اهالی کشور پرتقال عقده رکورد زدن دارن،اون از رونالدو اینم از کیروش البته که این وسط عروسی دلالها هم براهه )
    • king Carlos Queiroz IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      به نظرمن تاعلی پروین سرمربی نشه ایران نمیتونه قهرمان جهان شه.
  • حسن CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    خوب یکی دوست داره تشکر می کنه یکی هم نمی کنه دیگه فراموشش کنید آدم خوبی بود ومددکار اجتماعی خوبی می تونست بشه اما مربی نه
  • شهریار رخشانفر پارس آباد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تیتر روزنامه را دیدم حدث زدم کسی نیست جز سردار دل ها ، آقا سردار محبوب دل ها بابت قدردانی و وفا داری علاوه بر خودتون یه احسن هم تقدیم پدر ومادری میکنم که شما در اون خانواده پرورش یافته اید همه ما نیدونیم تاج به کجاها وصل هست و چه جور آدمی دعل باز و نامردی هست .
  • فرهاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار واقعا مردی. احسنت. اسکو تورا هرگز فراموش نخواهیم کرد. در حقت نامردی کردن. مربی خوبی بود یا بد تو بدترین شرایط تیم ملی رو برد به جام جهانی. این خودش هنره.
    • علی US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      سردار واقعا مردی که اسکو را فراموش نکردی ولی دختر نوزاد خودت رو فراموش کردی!
  • فرهاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار واقعا مردی. احسنت. اسکو تورا هرگز فراموش نخواهیم کرد. در حقت نامردی کردن. مربی خوبی بود یا بد تو بدترین شرایط تیم ملی رو برد به جام جهانی. این خودش هنره.
  • فرهاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار واقعا مردی. احسنت. اسکو تورا هرگز فراموش نخواهیم کرد. در حقت نامردی کردن. مربی خوبی بود یا بد تو بدترین شرایط تیم ملی رو برد به جام جهانی. این خودش هنره.
  • سید IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    درسته این حرکت زشت تاج، آخر ناسپاسی، بی معرفتی، بی اخلاقی و ... بود حداقل کاری که بازیکنای تیم ملی می تونستن انجام بدن یه همچین قدردانی بود بابت زحمات اسکو. مثل روز روشنه اگر تو اون موقعیتی که تیم ملی مستأصل از صعود به جام جهانی بود اگر کیروش پرحاشیه بود تیم ملی خواب جام جهانی رو هم نمی دید. مطمئناً چوب خدا صدا نداره یه جایی پس گردن انسانهای ناسپاس می خوره
  • محمد US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اسکوچیچ را فراموش نکرد ولی دختر خودش در روسیه را فراموش کرد!
  • ممی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    نه الان تیم ملی همون تیم سابقه،نه مربیاش،نه فدراسیون . فقط رانت و فقط پول و سرکار گذاشتن چند میلیون مردم حامی تیم ملی.کسی هم حساب کتاب نمیکشه.بو داره.
  • هومن IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سردار بهتره کیفیت بازی هایش را بالا ببرد نه اینکه با حاشیه و رفتارهای ناجوانمردانه دنبال تثبیت موقعیت خودش توی تیم ملی باشه کلا بازیکن پر حاشیه ای هست دفعه قبل هم باعث حاشیه و دودستگی در تیم شد متاسفانه حمایت عجیب رسانه ها رو هم دارها در این کار کمکش می کنند
  • داش فر US ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اسکوچیچ هم وقتی که سرمربی تیم ملی شد، بلافاصله به روسیه پیش آزمون رفت. البته، بعدا جاهای دیگه هم رفت، اما اولین سفرش به روسیه برای دیدن آزمون بود که آزمون هم بعد از این سفر او را تایید و ازش تمجید کرد. جالب شد. اول و آخرش و سلام و خداحافظیش در تیم ملی با آزمون😄
  • محمدعلی جعفری IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    درود بر سردار آزمونها که قدر دان کسانی هستند که به آنها کلمه ای آموخته اند و شهامت و جسارت آن را دارند که ب خلاف جریان رود شنا کنند ، و شوربختانه در جامعه کنونی ما انگشت شمارند .
  • اشنا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    داشته هارانبایدحذف کردبایدانهارامدیریت کردازاسکوجای دیگراستفاده کنیدوکی روش هم بداندیک الترناتیوداردکه به لبنان نباخته عراق رادوبارشکست داده وبحرین رادرخانه شان ۳-۰برده
  • ناشناس IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    سردار تو بهتریتی
  • م.م IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    باریک ا... به تو سردار، رفتاری کردی که هیچ فوتبالی نکرد، متاسفم برای خودمون که چقدر بی معرفت شدیم فقط برای بدست آوردن افتخاری که نهایتش هیچی نیست و اصلا معلوم نیست به دست بیاد یا نه. صعود به مرحله بعد رو فدای معرفتمون کردیم تازه اگه بدست بیاد.!!!!
  • خسرو US ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    درودبرســردارعزیز، درزمانه ای که همه نون به نرخ روز خور شدن این رفتار قابل ستایش شده درحالیکه کمترین وظیفه همه بازیکنان بود
  • سینا IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    بازیهای جام جهانی تموم میشه.. دوران فوتبالی هر بازیکن تموم میشه.. میز و صتدلی هم به کسی وفا نکرده... ولی تاریخ رو نمیشه عوض کرد.. در سال 2021جام جهانی تیم ایران با اسکوچیچ به جام جهانی رفت.. تاج فاسد و متهم رئیس فدراسیون شد.. با کمک بازیکنانی مثل طارمی.. مربی رو برکنار کرد.. و تنها کسی که مردانه از مربی دفاع کرد سردار آزمون و بیرانوند بود.. و رسم معرفت و حق شناسی رو بجا اوردند.. این در تاریخ و حافظه مردم میمونه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی