نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
۷ |
۵
تأثیر ساپینتو در افت ستاره استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال با وظایفی که به قایدی داده باعث افت این بازیکن در امر گلسازی و گلزنی شده است.

مهدی قایدی در اولین دیداری که امسال برای استقلال به میدان رفت توانست یک گل بزند و یک پنالتی مقابل ملوان بگیرد. این بازیکن بعد از بازی با ملوان در دیدار مقابل مس، نفت مسجد سیمان و پیکان به یک‌باره افت کرد و اثری از قایدی بازی با ملوان در این دیدارها دیده نشد.

ظاهراً در تمرینات ۲-۳ هفته اخیر ساپینتو با سپردن برنامه‌های تدافعی به این بازیکن خواستار پرس کردن بازیکنان حریف توسط وی در ۵۰ متر رو به عقب تیم استقلال شده و همین مسئله باعث شده تا قایدی نتواند مثل بازی با ملوان در برنامه‌های هجومی تیمش شرکت کند.

قایدی و محبی دو وینگر تیم استقلال در بازی با پیکان بودند که موفق نشدند در امر گلزنی و گلسازی موفق عمل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    به نظر من بنویسید:تاثیر بازیکن کیسه در افت کیسائوپینتو
  • مهران لاجوردی BE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    این بازیکن قد کوتاهه و از نظر فیزیکی ضعیفه یادمه پارسال که رفت گفتم قهرمان شدیم و اینطورم شد با وجودش تیم ده نفرست. بدرد یک ربع پایانی میخوره. هوادارم با یه لایی زدنش جو گیر میشه. مربی تیمش یه چیزی فهمید آخر فصل گذاشتش لیست مازاد.
  • محسن NL ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    جدا از مهدی قائدی که دچار افت شده باید سوال کرد که کدام مربی با رفتارها و سخنان نسنجیده بازیکنانش را ار لحاظ روحی و روانی دچار افت می‌کند اومانوف و حامد پورمحمدی و رضا میرزایی و صالح حردانی چگونه می‌توانند دوباره بازیکن سابق بشوند این باصطلاح مربی حتی صالح حردانی را برای گرم کردن بلند نکرد و خنده های او از اشک هم بدتر بود و یا ارسلان مطهری در چند دقیقه بازی پیکان کاملا نشان داد از لحاظ روحی و روانی کاملا پاشیده شده آیا شما از مربی که متخصص خراب کردن بازیکنان است انتظار بازی خوب و زیبا و روان دارید بازیکن می‌ترسه با یک اشتباه به مانند حردانی به نیمکت ذخیره ها تبعید شود و این بازیکن نه تنها کارایی ندارد بلکه تیم را از حرکت وا می‌دارد مهدی پور کاملا وحشت زده بازی می‌کرد با دقت به بازی مهدی پور نگاه بندازید متاسفانه دلقک بی حیا به استقلال آوردند و از همه طلبکار هم هست
  • کامی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    هرچه زودتر باید اخراجشکرد ساپینتورو، تا بیشتر امتیاز ازدست ندا دیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی