نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
۵ |
۵
آشتی‌کنان ساپینتو با بازیکنی که در لیست مازاد بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال در دقیقه ۸۲ صحنه‌ای را رقم زد که مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت.

همین چند هفته پیش بود که ارسلان مطهری در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و حتی ساپینتو اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد. با پافشاری مطهری برای ماندن در استقلال ساپینتو این بازیکن را از تمرینات گروهی منع کرد و به وی اعلام کرد بید پشت دروازه‌ها تمرین کند اما امروز در دقیقه ۸۲ اتفاقی جالب رقم خورد.

در دقایقی که بازی برای استقلال گره خورده بود مطهری آماده حضور در زمین شد و ساپینتو نیز به سمت وی رفت و او را در آغوش گرفت تا رسما با مهاجم تیمش آشتی کرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    من که گفتم کیسه جلو دوتا تیم تازه لیگ برتر شده برد و فکر کرد تمام لیگ همین شکلیه😂😂😂
    • استقلال IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      آقای لنگی تیم تو چی طوری شادی می کردین که انگار بارسلونا رو بردین. درضمن مطمئن باش تیم ما هفته به هفته بهتر میشه درضمن جوجه رو آخر پائیز می شمرن. لنگی بی خاصیت. یایا
    • Ali IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      آقای رضا یاک محترم : لطفا زیبا بگویید تا زیبا بشنوید و بشنوند. امیدوارم
  • سعید/مرد باشید و این نظر را نمایش دهید IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی! دقیقا مثل مربی‌های آماتور دهه ۶۰ داخلی عمل کردی! با ورود مهاجم سراسیمه بدنبال زدن گل بودی. و این باعث شد تئوری بکش زیر توپ اتفاق بیفته. شما تیمت برای گل زدن بدون برنامه و حتا پلن A هم نداره، چه برسه به پیش‌بینی پلن های دیگری. و در بخش دفاع نیز بسیار تیم شکننده‌ای ساختی. در بازی دیروز دو یا سه بار از سمت راست دروازه تا آستانه باز شدن رسید. دفاع ‌های کند، ایستا و فاقد بازی‌سازی. بدون شک این دفاع در مواجهه با تیم‌های مدعی لیگ ناتوانی بیشتری از خود بروز خواهند داد. و شما بیش از این به برانکارد و اشیاء لگد خواهی زد! مسوولان باشگاه از همین امروز(بلکه از همان بازی نخست)باید به فکر جای‌گزین ساپینتو باشند. چرا که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و چه بهتر قبل از هدر رفتن امتیازهای بیشتر و غیرقابل جبران.
  • Mostafa IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    مربی ک پشت بازیکنش حرف میزنه تو نشست خبری تخریبش میکنه،و اصرار ب بازی ندادن ب امانف میکنه بجاش مهری رو بازی میده ،ارسلانم دقیقه 85ب بعد میاره میخواد معجزه کنه براش،ساپینتو هیچی از مربی گری حالیش نیست امشب چقدر حرص خوردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی