نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کمپین برکناری اسکوچیچ بار دیگر راه افتاده است!/ کارلوس کی‌روش در آستانه بازگشت به ایران
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت اسپانیایی به ارزیابی انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و چالش جدید اسکوچیچ پرداخت.

سایت اسپانیایی tintaamarilla نوشت: آشفتگی جدید در فوتبال ایران چند هفته مانده به جام جهانی ادامه دارد. پس از انتخابات اخیر تغییری در ریاست فدراسیون فوتبال صورت گرفت و به تبع آن رسانه‌ها از جایگزینی قریب‌الوقوع روی نیمکت تیم ملی صحبت می‌کنند.

میرشاد ماجدی، کاندیدای شکست خورده و عضو فعلی هیات رئیسه اعلام کرد که پاسخش درباره سرمربی تیم ملی واضح است. او گفت: برای بازگشت کارلوس کی‌روش هیچ قراردادی را امضا نمی‌کند.

نامزد پیروز یعنی مهدی تاج، با درصد کمی بالاتر از ۵۰ درصد پیش از این قول داد در صورت پیروزی در رای‌گیری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ را برکنار و سرمربی جدیدی انتخاب خواهد کرد.

این موضوعی است که در چند ماه اخیر و پس از اینکه تیم ایران توانست به لطف اسکوچیچ کروات به جام جهانی قطر راه یابد، ادامه پیدا کرده است.

یک کمپین رسانه‌ای ایجاد شد تا کارلوس کی روش دوباره سرمربی تیم شود اما، این جربان مدتی بعد باورود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خنثی شد، زمانی که پس از اولین تلاش برای برکناری، فدراسیون فوتبال ایران رسما اسکوچیچ را تایید کرد.

اکنون دوباره این موج راه افتاده است. تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ATILLA IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    جناب تاج قبل انتخابات با کارلوس کیروش تموم کرده.مطمئنا" کارلوس کیروش ماه ها قبل از انتخابات فدراسیون از انتخاب خودش برای تیم ملی مطمئن بوده شما بی تیم ماندن و عدم پذیرش پیشنهادات تیم های باشگاهی رو ببینین میفهمین که قضیه چی بوده..دیروز همه چیز اونی شد که جناب تاج میخاستن..پازل مد نظر ایشون در حال تکمیل شدن هست..
    • رضایاک اصلی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      به امید قهرمانی تیم ملی با شیش باخت ( با هر مربی‌ای).
  • رضایی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    تاج سابقه خوبی نداره ولی اگه بتونه این مترسک تیم ملی را برکنار کنه یک مربی خوب بیاره که بهش لیست بازیکنها ندن .و باند بازی را تموم کنه.یک عده چاپلوس را از تیم ملی خط بزنه.کارنامه خوبی میشه براش .
  • حمیدالسلطنه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    الفاتحه،صلوات،برای فوتبال ایران،کی روشی
  • سینا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    با بعضی ها که با هوچیگری و نادانی توی فضای مجازی بدنبال اومدن کیروش هستند کاری ندارم.. با 12میلیون ضرر ویلموتس کاری ندارم... با عدم برخورد قوه قضائیه و سازمانهای نظارتی و بازرسی هم کاری ندارم... ولی اگه کیروش اومد و نتیجه نگرفت کی جواب پس میده؟ آیا حاضرند از جیب خودشون پول کیروش رو بدن؟؟؟ بلاخره از فولاد مبارکه پول به جیب زدند حاضرنذ همون پولو به عنوان ضرر و زیان اسکوچیچ و کیروش بدن؟؟؟
  • بازنشسته IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    فوتبال ایران مافیای از ایتالیا بدتر
  • مهدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    واقعا عجیبه. انتخابات فدراسیون در سال جام جهانی باید زودتر انجام میشد تا اگه مربی تغییر میکنه وقت کافی وجود داشته باشه. الانم جای اینکه زودتر تصمیم بگیرن و عمل کنن آخرین فیفادی با لیست بازیکنایی که اسکوچیچ اعلام میکنه انجام میشه بعد مربی بعدی با همون لیست باید بره جام جهانی. نفر جدید هم اضافه کنه حتی همین تک اردو هم نبوده. 3 باخت سنگین در انتظارمونه. هیچی هم نمیشه اینجا کسی تقاص پس نمیده
  • ح ح IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    خجالت بکشید چند بار یک ماهی رو می‌ندازن تو آب دوباره میارن بیرون؟ اسکوچیچ یک بار عزل دوباره بازگردانده شد حالا باز این چیه در نزدیکی مسابقات جام جهانی مطرح می کنید؟ قلعه نویی که هیچگاه در مسابقات بین المللی باشگاهی یا ملی موفق نبوده برانکو جام جهانی و قاره آسیا امتحان خود رو با تیم ملی پس داد کی‌روش در مسابقات مقدماتی جام جهانی وآسیایی با تیم های آسیایی و امثال عراق و لبنان با این همه هزینه نتیجه قابل قبولی بدست نیاورد در جام جهانی بازی زیبایی انجام نمی‌داد و صرفاً دفاع و چشم به ضد حملات بود و همچنین کیروش به آخر کارش نزدیک میشه و با مصر و کلمبیا نتایج خوبی نداشت و دستمزد و هزینه بسیاری تحمیل می کنه سایر مربیان بزرگ خارجی هم با این فرصت کوتاه نمی تونند شناختی بدست بیارن و صرفا هزینه بی مورد خواهیم داشت اسکوچیچ تیمش خیلی خوب بازی می کنه انتخاب‌هاش معمولا بسیار خوب و کامله نیمه مربیان بهترین تغییرات رو ایجاد می کنه دستمزدش اندک هست اگر یک مربی بزرگ خارجی این آمار و نتایج اسکوچیچ رو داشت الان همه به اسمش قسم می خوردن اما متاسفانه اسکوچیچ هست به جای این ضربه به خودی تیم رو با دستیاران قوی
  • ایران IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    تعویض سرمربی در شرایط فعلی کاملا اشتبا است. رییس جدید و همه باید به همین سرمربی کمک کنن تا بهترین نتایج حاصل شود . در شرایط حاضر نقش رسانه از همه مهمتره نه اینکه بخاطر منافع خود ،هر روز یه دروغ و یک مشکل برای سرمربی درست کنه و دیگران را علیه او تحریک کنه...
  • آرش IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خداییش مدیران ایرانی حق دارن آخه فقط مجوز دوتا مربی رو دارن کیروش و برانکو و مربیان دیگری رو نمیشناسن والا مقصر نیستن نون تو این دوتاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی