نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
ظرفیت حضور هوادار خانم در بازی استقلال و مس مشخص شد/ جزئیات نحوه ورود زنان به ورزشگاه
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان خواهد رفت. پیرامون حضور تماشاگران در این مسابقه صحبت‌های زیادی مطرح شد و آخرین بررسی‌ها حاکی از آن است که این بازی با حضور هواداران آقا و خانم برگزار می شود.

وزیر کشور هم ۴ روز قبل در تاریخ ۲۹ مرداد سال جاری، اعلام کرد مشکلی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود ندارد. البته همانطور که قبلاً‌ مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کردند یکسری زیر ساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای ورود هواداران بانو در نظر گرفته شد.

طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیط فروشی امکان تماشای مسابقه استقلال و مس را دارند. به نظر می‌رسد این هواداران در جایگاه شماره ۵ ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند. برای آنها پارکینگ جداگانه‌ای در نظر گرفته شده و از درب شرقی استادیوم آزادی وارد ورزشگاه می‌شوند.

پیش از این فیفا هم با ارسال نامه‌ای خواستار ایجاد امکان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خسرو IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    ورود قطره چکانی بانوان نه شایسته احترام با ایشان است نه آقایان. من حق دارم با همسرم در کنار یکدیگر فوتبال تماشا کنم. می فهمید!!!!!
  • ل RO ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    بانوان گزینشی به درد خودتون میخوره
  • ازده مرد باشید اگر ؟ IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    اول این عادی تریم حق انسان هست خوشهالی نداره گریه داره که مردم ایران 50 درصد انها برای حداقل حق انقدر شاد باشند اگر تو یک کشور غیر از صالبان بگید که تو ایران مردمش برای اینکه به ورزشگاه برن بازی فوتبال نگاه کنند انقدر شاد هستند خیلی تعجب میکنه که حق هم داره تازه این که با رضایت حکومت نبود فشار ای اف سی کاش تو دنیا سیاست هم ای بود که انقدر قدرت داشت که اینجوری تو کابل و تهران به راحتی به 50 درصد از مردم خودشان ظلم نکند اون پیامبر مهربان گفت حرفی که در تناهی خود از گفتن او ترس دارید کاری حقی که در تاریکی از انجام دادن او ترس دارید روزی در روشنایی و پشت بام ها فریاد خواید زد تفکر طالبان تا ابد قرار نیست فرمان کنی فقط گوش به فرمان باشند تمام میشه این ظلمت تارکیی شک نکنید انقدر دوست داشتند رنگ سیاه برای زنان و منوع بودن شادی رنگ شاد تا ابد نیست ؟
    • فراهانی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      حق ؟ کدوم حق ؟ مگه حق به واسطه قانون ایجاد نمیشه ؟ جالبه تو ایران شریعت اسلام و قوانین بر اساس خواسته زنان عوض میشه مگه ديدن بدن مرد نامحرم برای زنان منع شرعی نداره؟ مگه طبق قانون اساسی کلیه مقررات نباید بر اساس دین باشه؟ مگه طبق آیین نامه اجرایی حجاب و عفاف ورود زنان به ورزشگاه آقایان و بالعکس ممنوع نیست؟ قانون و شریعت فقط برای آقایانه؟ برای خانمها خواسته خلاف قانونشون میشه حق؟
  • جلال IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    ورود آقایان به ورزشگاه زنان چون خلاف دین و قانونه ممنوعه ولی ورود زنان به ورزشگاه آقایان با اینکه خلاف دین و قانونه آزاده، چقدر قانون به عدالت برخورد میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی