نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فدراسیون منصرف شد/ ۲ بازیکن از تیم ملی خط نخواهند خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی دخالت بازیکنان تیم ملی در مسایل مدیریتی فوتبال، فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد از این پس اگر بازیکنی به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع از سوی کمیته اخلاق مواجه می شود.

جالب است بدانید دو بازیکن به این خاطر وارد لیست سیاه شده بودند و گفته می شد از اردوی تیم ملی هم خط خواهند خورد. حتی امروز مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نسبت به برخورد با یکی از این بازیکنان واکنش نشان داد.

محمد جواد پاینده در واکنش به این خبر که آیا مهدی طارمی به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر؟ گفت: لیست تیم ملی توسط سرمربی اعلام می‌شود و من درمورد هیچ بازیکنی اظهارنظر نمی‌کنم اما اسکوچیچ هم تلاش می‌کند بهترین ترکیب و نفرات را داشته باشیم‌. در واقع هنوز این لیست نهایی نشده است‌.

خبرهای رسیده ازراهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که فعلا فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که برخوردی با هیچ یک از بازیکنان تیم ملی نداشته باشد به این خاطر که این برخورد جو تیم ملی را متشنج تر خواهد کرد.

گفته می شد مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش دو بازیکنی بودند که قرار بود از اردوی تیم ملی خط بخوردند اما این دو بازیکن در صورت دعوت از سوی اسکوچیچ در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زاهد IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    تصمیم درستی گرفته شده..دوتاازبازیکنان خوب وفنی تیم هستند.امیدوارم خوش بدرخشن..
  • دختر قرمز IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    اگه طارمی و جهانبخش نباشن سردار هیچی نیست توی بازی با کره جنوبی مشخص شد حتی یه گل هم نزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی