نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اولین واکنش باشگاه استقلال به رای پرونده جنجالی استراماچونی/ مبلغ نهایی مشخص شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد پول سرمربی ایتالیایی و پیشین استقلال یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.

فرشید سمیعی درباره اعلام رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال اظهار داشت: بعد از صدور رأی فیفا در خصوص پرونده استراماچونی و محکومیت باشگاه، مدیریت وقت استقلال به دادگاه CAS شکایت و جهت اخذ نتیجه وکلای خارجی استخدام کرد. بعد از انتصاب مدیریت همواره سعی شد از وکلای مریوطه در عین حمایت و پشتیبانی، نظارت و پیگیری لازم صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه حضوری دادگاه حکمیت ورزش که نیاز به حضور تعدادی از شهود بود، متأسفانه مهم‌ترین شاهد استقلال یعنی امیرحسین فتحی، مدیرعامل پیشین باشگاه بنا به دلایلی در جلسه آنلاین شرکت نکرد که وکلای خارجی، این موضوع را یکی از چند عامل اصلی عدم نتیجه‌گیری پرونده دانستند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: رأی صادره با محاسبه خسارت تأخیر تأدیه بالغ بر ۱.۵ میلیون یورو خواهد بود. باشگاه استقلال ضمن کوشش و تلاش برای پرداخت مبلغ محکوم‌ شده، تلاش می‌کند فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را در فرصت باقیمانده به انتها برساند. ان‌شاءالله این‌بار نیز مانند دفعات قبلی، منابع مالی لازم برای عبور از این پرونده با مدیریت و درایت آجورلو تهیه و پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    امیرحسین فتحی مدیر عامل انتخابی مسعود سلطانی فر چرا نباید شرکت کنه؟ چرا نباید این افراد محاکمه بشن؟ انقدر خیالشون راحته که حتی نمیان از عملکردشون دفاع کنن. وظیفه رسانه ها نیست که این افراد رو رسوا کنن؟ رسانه ها نباید این افراد رو ببرن گوشه رینگ؟ چرا یک وزیر میتونه تا این حد یک تیم بزرگ و پرافتخار رو به نابودی بکشه؟ رسانه هایی که خودشون آدم همون وزیرن توقعی جز این نمیره.
    • ساوالان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      بند اخر با درایت اجورلو پرداخت خواهد . پول هم به یورو هست. 1.5یورو.. با درایت اجرولو و چشم پوشی درویش در حق پخش فلان بهمان!!!!!! این پول را می توانستیم کل مدارش کشور را به وسایل ورزشی تجهیز کنیم....ولی استرا شاه برد. اون هم قبلا 500اش را با چمدان برده بودند. بالای 2 میلیون یورو برد..
  • ابی دل IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    چرا پیگیری نمیشه مبلغ رو از مسببان و کسانی که قصور داشتن دریافت بشه
  • mohammad__taji79 IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    شرم بر مدیرانی که به استقلال خیانت کردن و باعث خسارت به باشگاه شدن..خیلی جالبه قایدی رو‌ به باشگاه اماراتی فروختن تا پول ماچونی رو بدن آخرشم نفهمیدم این پول چی شد صرف چه‌ کاری شد..
  • مهدی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    آقای خالی بندشماراآقای آجرلوازکجاپیداکردن نکنه زیرخاکی هستین برویدپولش راپیداکنید
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    خودشون که نمیخوان پول بدن.یا دولت از جیب مردم بذل و بخشش میکنه و یا از پول هایی که آجر از مردم ضعیف سرقت کرده تامین میشه.
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    یک و نیم میلیون یورو بیشتر از قبل یک و میلیون چهارصد هزار دلار هست حتما با هزینه وکلا حدود ۱/۸میلیون یورو میشه نزدیک ۷۰ میلیارد ناقابل این وکیل فرشید سمیعی کیسه ها بهش دکتر میگفتن چرا وکالت این پرونده نگرفته ؟؟ الان سمت سمیعی به عنوان معاون حقدقی چیه ؟؟؟ پول مفت گرفتن هست ؟؟ سمیعی همون تو مناظر نصیرزاده مشخص شد اطاعات حقوقی در سطح پایین داشت تا حالا در عرصه داخلی پرونده کیسه مثل گل هر بازیکن گاینی بود دستوری فایل ثوتی معاون خادم رفیعی بود فدراسیون ماجدی و جاودانی وکیل کیسه در کمیته انضباطی تنام رای ها به نفع کیسه حکومتی در می آوردن‌
    • بستوزن لنگ IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      این ننگ اززمان وزارت کثیف ترین وزیرلنگی ایران بوده که آدم بی همه چیزی مثل فتحی روگذاشته بودمدیر استقلال شمالطفا حرف نزنید که این پول گردن لنگ پرستانی مثل سلطانی فره یاهمون بابامسعودتون واقعا براتون متاسفم البته همین بلارو درویش سرتون میاره وقتی یحیی ۴۰ میلیاردوبازیکن زیر۲۰میلیاردندارین تازه مهاجم جدیدتون هم که قراردادش اندازه رونالدوهست خدابه دادتون برسه موعدچکهاتون بشه فتحی افتخاری خلیل زاده دقیقا مثل الان درویش کارمیکردن انگاردرویش ازروی دست اونا کپی کرده کارهاشرو نیم فصل همه چیز روشن میشه ومیبینین که چوب خداصدانداره
  • احمدرضا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    هیچ نگران نباشید،تیم حکومتی هست و ملزم به پرداخت ان هست قبلا اسم تیم تاج بود تیمسار خسروانی بود الان سردار پاسدار اجرلو هست و اسم تیم .....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی