نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال برای مهاجم گلزن پرسپولیس تور پهن کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهنام سراج بازیکن پرسپولیس و فولاد خوزستان مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود.

بهنام سراج بازیکن خوزستانی و آبادانی که در سال‌های ۷۷ تا ۷۹ در پرسپولیس بازی می‌کرد، در سال ۸۱ مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت و این خبر هم روی جلد خبرورزشی رفته بود.

همچنین آن سال کریم باقری ملی‌پوش فوتبال کشورمان مذاکراتی را با تیم پرسپولیس انجام داده بود تا دوباره به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود. ما نوشتیم باقری قرار است با مبلغ یک‌صد میلیون تومان راهی پرسپولیس شود.

استقلال برای مهاجم گلزن پرسپولیس تور پهن کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • دروغگوها IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    میگم گوهورزشی کاراشم عین خودش خرابه چطور مربی استقلال با یه نظر زد طرف بیست شماره انداخت از یحیی من زدم دهتا ازش کم شد جنابان با دروغ هیچی درست نمیشه ببینین کشور ثروتمندمون با دروغ کردار بد نابود شده دو علل مهم در نابودی هستن میخوای چپاول یا غارت و اختلاس و دزدی هم بهش اضافه بکن انهمه ستاره مهدی قایدی چیشد کجاست قلیزاده فلان بلان چه شد کو اون مجیدی که میگفتین بهترین مربی بود دلیل در رفتنش میدونی یا نمیدونی مسخره خودتون بکنید
  • داود IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خبر های دروغتون ته کشیده بر گشتین به خبرهای دروغ قرن گذشته همین روزهاست که توی روزنامتون خبر ناهار خوردن سر دبیر یا توبیخ فلان خبر نگارتون براتون متاسفم قبلا این روزنامه شاخ همه روزنامه ها و مجلات ورزشی بودین چی شد اومین ابروش را درست کنین زدین چشمشرو هم کور کردیم اینها همش مال حمایت بی چون چرا از یک تیم خاص کردن سر چشمه گرفت آقای سر دبیر و صاحب امتیاز.؟...
  • بهزاد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    چه علاقه ای به برگشت به عقب و تحجر دارید ، ۲۰ سال پیش سراج میخواسته بره استقلال که چی ؟ واقعا عقب مانده اید !
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خبرها یتان
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خاک بر سرتان با خبرها یتان
  • ابرام US ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    در مورد «تیتر» و انتخاب درست قلمفرسایی می کنید اما از زدن یک تیتر درست عا جزید . فرق بین فعل« ما ضی ساده» و« ما ضی بعید» چیست؟ تور «پهن کرد» گذشته ساده است و شما با ید از گدشته بعید برای صرف فعل مورد نظر استفاده می کردید یعنی « تور پهن کرده بود» نه این که «پهن کرد» . سر دبیر این وسط ها رفته گل بچینه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی