نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیسی محبوب را از تیم ملی دور کردند/ اسکوچیچ به دنبال یک جایگزین برای جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت کریم باقری واکنش نشان داد.

این روزها یکی از بحث‌های مهم پیرامون تیم ملی فوتبال بازگشت کریم باقری به نیمکت این تیم است. این موضوع خواسته‌ای است که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی مطرح کرده است. با این حال به نظر می رسد این اتفاق به این سادگی رخ نخواهد داد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص می گوید: به انتخاب خود آقای اسکوچیچ یکی به کادرفنی اضافه می شود. هر کسی که خود آقای سرمربی بخواهد. البته یک سری شروطی دارد همراهی با تیم ملی که باید بررسی شود. مثلا اگر در خدمت تیم باشگاهی باشد منعی دارد که باید بررسی شود.

با این اظهارات به نظر می رسد بازگشت کریم باقری به تیم ملی با مانعی سخت مواجه خواهد شد و شاید اسکوچیچ مجبور شود به فکر یک جایگزین برای مربی محبوب سرخ‌ها باشد. مربی‌ای که باید در جام جهانی کنار این مربی کروات باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    نظری ندارم
  • ح ح IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    نصرتی خوبه برای سرپرستی ضمنا افشین قطبی رو به عنوان آنالیزور به تیم ملی اضافه کنید استیلی به درد تیم ملی نمی خوره و تمام حواشی بعد اومدن او ایجاد شد با بودن او تیم ملی آرامش نخواهد داشت
    • پدرام CA ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      افشین قطبی برای نیمکت تیم ملی داره له له میزنه! اگر اسکو همچین کاری بکنه و بک همجین ادم فرصت طلب و پشت هم اندازی رو بیاره توی کادر حقشه که کله پاشه!به انالیز یک همچین ادمی میشه اعتماد کرد؟
    • ممدان بنگلادش IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      افرین عالی گفتی دمت گرم استیلی کارش همینه تو هر رده ای رفته یا باشگاهی سرپرست بوده یا هر مسولیت بهش دادن زیر اب سرمربی اون تیم زده بعد خودش شده سرمربی به عنوان مثال تیم امید زیر اب فرهاد مجیدی رو الانم از موقعی که امده بزرگسالان داره زیراب اسکو رو میزنه تو این مدت ک امده همش حاشیه درست کرده واس تیم
  • اس اس کبیر ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اصلا مکتب تیم حکومتی لنگپولیس همینه اعتقاددارن که حتمابایدزیراب بزنندتابه جایی برسند.البته حق هم دارندهرموقع زیرابی رفتندنتیجه گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی