نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل توسط ورزشکاران استان تهران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل پردیس توسط تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران خبر داد.

علی جوادی که به همراه دیگر همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روز گذشته در منطقه سیل‌زده فیروزکوه حضور دارد درباره سیل اخیر تهران و آسیب به اماکن ورزشی این استان اظهار داشت: بر اساس وظیفه‌ای که داشتیم از روز گذشته ستاد مدیریت بحران را در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل دادیم و از روز پنجشنبه و آغاز بارندگی‌ها از همه ادارات ورزش و جوانان استان خواستیم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده برخی از اماکن ورزشی در مناطق سیل‌زده دچار تخریب‌هایی شده و برخی نیز آسیب‌های جزیی داشته و با تامین اعتباری که انجام خواهیم داد این آسیب‌ها را برطرف می‌کنیم. برخی از اماکن نیز نیاز به تخریب صددرصدی و احداث دوباره دارد.  هدف ما این است که هرچه زودتر اماکن ورزشی را به چرخه خدمت‌رسانی برگردانیم.

جوادی با بیان اینکه اماکن ورزشی استان تهران آماده حضور سیل‌زدگان تهرانی است و ورزشکاران دوشادوش مردم آسیب دیده در حادثه سیل حضور دارند، افزود: ۱۵ دستگاه تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در مناطق سیل‌زده فیروزکوه با تجهیزات کامل امدادرسانی مستقر شده‌اند تا کمک سایر امدادگران حاضر در منطقه باشند.

وی همچنین از نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل پردیس توسط تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران خبر داد و گفت: این نجات خوشبختانه شب گذشته اتفاق افتاد. با دردها و رنج‌های سیل، زیبایی‌های کمک ورزشکاران به مردم آسیب دیده در صفحات تاریخ ورزش کشور ثبت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی