پدیده‌ای که ناگهان به ورطه انحلال لغزید/ تیمی که در لیگ برتر حضور داشت در یک قدمی حذف کامل از فوتبال ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه تیم‌های دسته اولی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ یک آغاز کرده اند از شروع تمرینات تیم شهر خودرو خبری نیست.

حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در تلاش بود امتیاز تیم را به مشهدی‌ها واگذار کند که فعلا در این زمینه موفق نبوده است و به همین خاطر زمزمه‌های انحلالش به گوش می رسد. تیمی که فصل گذشته یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بود و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده است.

مدیران شهرخودرو که تیم‌شان با بدهی حدود ۲۰ میلیارد به میروسلاو و کوزین مواجه است و هم‌چنین بدهی‌های سنگین به بازیکنان داخلی دارد، بعد از سقوط تیم مشهدی به دنبال واگذاری امتیاز آن بودند و در طی روزهای گذشته جلساتی برای واگذاری امتیاز انجام شده اما با وجود قیمت‌گذاری ۲۴ میلیاردی، توافقی برای فروش امتیاز صورت نگرفته تا در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع لیگ یک، تکلیف تیم مشهدی نامشخص باشد.

امروز شهردار مشهد هم در خصوص گلایه‌های تیم شهر خودرو از شهرداری مشهد پیرامون عدم حمایت از این تیم صحبت کرد و گفت: «بحث ما فقط فوتبال نیست. ورزش که فقط فوتبال نیست. فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و ما هم این را قبول داریم، حرف ما این است که این کار وظیفه ما نیست. وظیفه اصلی متوجه متولیان آن است که همان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌شوند. اگر کمکی در زیرساخت‌ها لازم باشد، ما در خدمتیم، اما اینکه شهرداری تیم‌داری کند، اینگونه نیست. »

به هر صورت اگر شرایط به همین منوال باشد هیچ بعید نیست شهر خودرو منحل شود. به خصوص که پنجره این تیم بسته است و بازیکنان زیادی از تیم شهرخودرو جدا شده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شمسعلی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    پدیده خوب پیش می رفت که ناگهان در یک حرکت عجیب ودور از عرف فوتبال مربیش را با زور ازش گرفتند ومربی لنگ کردند ظلمی که بابا مسعود به این تیم کرد باعث فاجعه برای تیم خوب مشهدی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی