نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فصل گذشته پرسپولیس چالش داشت که قهرمان نشد/ این تیم یک مهاجم تراز اول و شش دانگ می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی انصافی است که عدم قهرمانی فصل گذشته تیم را به خاطر عملکرد مهاجمان می‌دانند.

سهراب انتظاری در مورد شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، گفت: این تیم همیشه در فصل یارگیری دچار چالش بود ،مثل بسته شدن پنجره باشگاه، بی پولی و...ولی امسال باشگاه عملکرد بهتری داشت و بازیکنان با تجربه ای را به خدمت گرفت که می‌توانند بیسار تاثیر گذار باشند.  

وی افزود: بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی،رفیعی تجربه بین مللی دارند. صادقی و اسماعیلی فر هم در فصل گذشته از بهترین‌های لیگ بودند، بنابراین تا حدودی خیال هواداران از بابت این بازیکنان راحت است که تجربه لازم را برای عملکرد عالی تیم دارند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: البته هواداران انتظارات بالایی دارند و به جز قهرمانی به چیز دیگری رضایت نمی‌دهند. به همین دلیل کار بازیکنان در این فصل سخت است و جای اشتباه ندارند.

وی در مورد خط حمله تیم گل محمدی در این فصل خاطرنشان کرد: بی انصافی است که اعتقاد داشته باشند فصل گذشته به خاطر عملکرد ضعیف مهاجمان، قهرمانی از دست رفت. در فصل گذشته کار تهاجمی تیم زیاد جالب نبود و در مقطعی تیم خوب کار نکرد که قهرمانی از دست رفت.

البته تیم به یک مهاجم شش دانگ و گلزن نیاز دارد و حتی شرزود تمیروف در حد بازیکنان لیگ برتر ایران است. باید یک مهاجم تراز اول برای تیم جذب کنند، مهاجمی مثل عیسی ترائوره که شم گلزنی بالایی داشته باشد می‌تواند در تیم پرسپولیس بالانس بوجود بیارد و خیال همه را راحت کند.

انتظاری در پایان گفت: علاوه بر مهاجم به نظر من تیم یک دفاع چپ مطمئن و یک هافبک طراح لازم دارد. بعد از رفتن نورالهی از تیم، هنوز جانشینی برای او نیست و همینطور نباید امیری در دفاع چپ به کار گرفته شود چراکه بار تهاجمی این بازیکن کاسته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    پرسپولیس قهرمانه شک نکنید
  • مریم IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    با خرید یک مهاجم پرسپولیس امسال میره واسه قهرمانی
  • علی FI ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    بنظر من هم امیری نباید دفاع چپ بکار گرفته شود
  • محمود IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    همه چیز داخل زمین معلوم میشه
  • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    امسال سپاهان قهرمانه 👌
  • فواد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    آقای شش دانگ مشکل اینجاست ک یحیی اعتقادی ب مهاجم اصلانداره وعشقشه ک تیموباتعدادهافبکای بیشتربچینه.اگه ب خودش باشه ی نفر هم ک اسم مهاجم روش باشه نمیخادتوزمین باشه.من‌قشنگ میدونم یحیی عشق پرسه ودوس داره ازبالافقط پرس کنه تا یه جایی دفاع اشتباه ویه نیشی بزنه.پرسپولیس یحیی بازیسازیش از عقب خوب نی.ب پاسکاری تو زمین خودی ک نمی گن بازیسازی
  • ناصر IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ظاهراً بودجه سپاهان از همه تیم ها بیشتره که هر بازیکن خارجی که میخواد را میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی